Erkeklere özel Motosiklet

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
50
sen bana yazdıgın yazıyla göstermiş oldun ıq nu zaten herkez görebilir tubiş siz neyi kolluyorsunuz bikere konu sizce haddinin almadımı sizin gibi
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
türkiye yasam acısından bi okadar ileri ama bi okadarda baskasına muhatc bi ülke melocan sen neyi sawunuyorsun sen dewlet düşmanımısında sorgulamak sana düştü soracagın kişi ben deilim sadece dewletci milliyetci biriyim dewletimin arkasında durmak benim gibi bircok vatandasın görevi

dewlwt düşmanı değilim ama gercekleri söyleynce hemen dewlet düşmanı sıfatını yapıştırıyorsunuz
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
ELINT sonuna kadar katılıyorum...
Şu eseri ele alalım... Sizce kaç insan buna sanatsal bir gözle bakar aramızda?
black%20phoebe%20on%20statue.jpg
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
50
konuşmalarından belli oluyor bu dewlet sewmedigin bikere dogru bişi söledinmi dewletin hakkında

tubiş simdi hemn atlar igrenç cinsellik içerikli diye ve yamalarıda arkasından
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
hahaha sevmeseydim uğrunda her gün şehit verdiğimizede canım acımaz üzülmezdim
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Arkadaşlar din-inanç konularına girmeyelim hele devlet-siyaset konularına hiç mi hiç girmeyelim lütfen...
 
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
14
benimle ilgili yazdığın 3 farklı mesaj. arkadaşın burada kıl olduğu kişi benim.

pardasan, sen ya yazı yazmayı bilmiyorsun, ya da yazdığını anlayamıyorsun.
ilk iki mesajınla üçüncü mesajın birbirini tutmuyor. bunu herkes farkedebilir.

ÜYE bana kıl olduğu için 1 kerelik cevap hakkımı kullanmak istedim. Başka birşey yazmayacağım.

Aferin mahkeme heyeti tarafından haklı bulundun ve ödüllülendirileceksin.

Kardeşim ben seni tanıyormuyum şahsına kıl olayım. Niye olayı çarpıtıyorsun.
İşine geldiği gibi anlıyorsun.

Ortada bir 'metin' var yazılanlar çizilenler hep o 'metin' üzerinedir. Daha açık nasıl yazılır bilmiyorum.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Anlayışınız için teşekkürler...

Konuyu Toplam 23 üye okuyor. (15 Kayıtlı üye ve 8 Misafir)
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
50
madem sewiyorsunda niye arkasında durmuyosun bana dewletini sikayet edip sorguluyosun dostum neyse kapatalaım bu konuyla alakası olmayan işlere girdik.. konu resim süper cok güzel bi tasarım begendim bukadar
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
ben daha okumak için 3. sayfadan 4. sayfaya geçinceye kadar yazılanlar 5. sayfadan 6. sayfaya geçmiş.. arkadaşlar bu ne hiddettir?

bende kendi yazdığım cevapta "acaba yanlış anlaşılacak bir yorumda bulunmuş muyumdur?" diye işkillenmeye başladım...

kendi adıma yanlış anlaşıldıysam herkesden özür dilerim...

(bu arada Allahtan konu kitlenmeden birşeyler yazabildim...)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
varadero48
Tamam tartışma bitmiştir uzatmanın manası yok herkesin fikri kendine :)
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
50
ewet görkem fikirleri kendine herkesin. beni baglamaz saygılar herkese güzel bi tartışma oldu ben hala burdayım..

antalyadakiler taşlar marmaristekiler ise cok güzel bi heykel der ve kimsede taşlamaz burda böyle bi heykeli anlayan anlamıştır
 
Son düzenleme:
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
 Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır.
Sebep:  Motosiklet harici siyasi içerikli yazı, siyasi propaganda ve kişisel başlıklar veya konu dışı tartışmalar yapılamaz. Konusu ne olursa olsun tartışma yaratacak ve ortamı gerebilecek başlıklar açılamaz, açılan başlıklarda kişisel tartışmalar yapılamaz. Motosiklet harici yazışmalar yapmamaya özen göstermenizi rica ederiz.
 Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
 Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır.
 Forum Kurallarını okumak için tıklayın..
 Şikayetleriniz için tıklayın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst