Erkeklerden neden güzin abla olmaz?

Katılım
10 May 2008
Mesajlar
403
sevgili erkan ağabey..
bana yardımcı olursunuz diye size yazıyorum..
geçen gece işe giderken kocamı her zamanki gibi evde tv seyrederken bıraktım. arabamla daha 500 metre gitmedim ki motoru stop etti. hayli uğraşıp çalıştıramayınca kocamdan yardım almak için eve geri döndüm.
eve girince gözlerime inanamadım.. kocam komşunun kızı ile yatağımızda..
ben 32, kocam 34 yaşında komşunun kızı ise 22.. biz 10 yıldır evliyiz.. yakalanınca resmen çöktü ve itiraf etmek zorunda kaldı.. 6 aydır birliktelermiş..
"ya bu ilişki şimdi burda bitecek veya evliliğimiz..!" dedim bağırarak..
o gün işi bıraktı, gitgide artan bir depresyona girdi.. onu çok seviyorum ama o ultimatomu çekince yok oldu.. resmen eridi.. artık ona ulaşamıyorum.. lütfen bana yardım eder misiniz?..
sevgilerimle
ayşe..


CEVAP::
sevgili ayşe;
hava soğuksa, hele bu tip kısa mesafelerde motor ısınmadan bastıysan arabalar genelde bunu yapar..
kaputu aç yakıt borularına şöyle bir bak, ezilme, çöküntü gibi bir şey var mı.. manifolt bağlantılarını ve karbüratörü gözden geçirt.
eğer bunlar sorunu çözemezler ise sorun yakıt pompasında olabilir.
bujilere yeterli benzin gelmiyordur. (araban tüplü mü benzinli mi dizel mi yazmamışsın) sanırım yardımcı oldum, erkan ağabey'in..
 
Katılım
27 Şub 2006
Mesajlar
118
Doğru yaaa
Soru nun ikinci kısmı sorun değil bir erkeğe göre. Doğal olarak problem olarak algılanmıyan konunun cevabıda verilmez...
Güzelmiş güldürdün beni...:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
292
Doğru yaaa
Soru nun ikinci kısmı sorun değil bir erkeğe göre. Doğal olarak problem olarak algılanmıyan konunun cevabıda verilmez...
Güzelmiş güldürdün beni...:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

elma sepetindeki elmalardan birinin çürük olması bütün elmaları çöpe atmanı gerektirmez...
yani demem oki bir kişi böyle düşünüyorsa ötekiler aynı şeyi düşünmüyor olabilir bunu göze alaraktan davranmanı teyit ederim... :farao::farao::farao::farao::farao::farao:
 
Katılım
27 Şub 2006
Mesajlar
118
Kumsal41
1 incisi espiriyi yapan ben değilim.
2 ncisi komik bulduğum bir esprinin mantığında bir yorum yaptım. Bu da bu tür anlayışı desteklediğim anlamına gelmez.
3 üncüsü teyit kelimesinin anlamını araştır. Ve daha doğru anlamlarda ve cümlelerde kullanmaya çabala.
4 üncüsü konuyu daha fazla uzatıp polemiğe sokma beni. Çok rica edicem...
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
süpermiş :cat:

erkekler güzin abla neden olmaz ?Belli bir yere kadar dinleriz cvp yazmaya çalışırız belli bir yerden sonra ......... sabır taşı kalmaz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst