umut sarıkaya affetmez...Sizde sistemde bi sıkıntı var. Bizim buralardada var benzer adet. Ama kutusu bile açılmadan başka düğüne hediye götürülüyor. :mrgreen::mrgreen:
Hatta bununla alakalı bir karikatür vardı buraya koyayım.
https://karikaturistan.files.wordpress.com/2013/06/borcam.jpg