erik dalı

Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
yeter ama artık, fenalık geldi. her yerde. her mekanda.

durduramıyoruz.
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Askerde tertiplerimin her sabah ses toplarıyla açtığı hiç sevemedim hatta üst devrelerimle kavga sebebi olan şarkıdır.

Dün itibariyle nişanımda çalınıp zorla oynatıldığım şarkıdır.

Biri bizi durdursun, yoksa.
 
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
Umarım bir gün tüm oyun havası yapan türkücüler ölür.Türkiye'nin gelişmeme sebeplerinden biri.
 
Katılım
19 Ağu 2017
Mesajlar
264
Hay amk, 51 milyon defa izlenmiş sadece 1 video.
Siz daha durun, az biraz sabredin. Böyle giderse dünyada en fazla izlenen video falan olur, NASA uzaya gönderir, uzaylılara dünyalıları tanıtır. Sabredin, o günleride görürüz.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Tem 2017
Mesajlar
160
Siz yazana dek adının o olduğunu bilmiyordum, meğerse gittiğim ve duyduğum her nişanda/düğünde/kınada vb. türevlerinde bunu dinliyormuşum asddsfjd
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
ne demek yeter artık :silent: durmak dinlenmek yok elleri havada görelim hobaa ::haapppy: :cherry: şaka şaka ::shhh::
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Dugun mugun gitmemenin en guzel yani bu...
Su calgi cengi kadar gereksiz is yok memlekette.
Ulen evleniyon tamam, ne hoplayip zipliyon.
Hadi evlenenler mutlu(!) Ya da damat, ettigi masarfi cikarmaya calisiyor son kurusuna kadar.
Otekilere ne oluyor???
Hele beyaz gomlek, biryantinli sac, elinde sigarayla etrafi kesen serseriler yok muuu... eriğin dalina gore hepsi... umarim erigin dalinin ucu catallidir!!!
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Dugun mugun gitmemenin en guzel yani bu...
Su calgi cengi kadar gereksiz is yok memlekette.
Ulen evleniyon tamam, ne hoplayip zipliyon.
Hadi evlenenler mutlu(!) Ya da damat, ettigi masarfi cikarmaya calisiyor son kurusuna kadar.
Otekilere ne oluyor???
Hele beyaz gomlek, biryantinli sac, elinde sigarayla etrafi kesen serseriler yok muuu... eriğin dalina gore hepsi... umarim erigin dalinin ucu catallidir!!!

Dünyanın masrafını yap.
Hiç tanımadığın cok uzak akrabalarla vıcık vıcık öpüşme faslı.
Herkes eğleniyor.
Damat beye yarım limonata,1 dilim pasta zor yiyor.

Adaletine sığınıyorum hakim bey!!
Budamı gol değil?


Allahım birde bunlar var.
https://youtu.be/KfIK9c3DB7k
 
Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
1,716
Dugun mugun gitmemenin en guzel yani bu...
Su calgi cengi kadar gereksiz is yok memlekette.
Ulen evleniyon tamam, ne hoplayip zipliyon.
Hadi evlenenler mutlu(!) Ya da damat, ettigi masarfi cikarmaya calisiyor son kurusuna kadar.
Otekilere ne oluyor???
Hele beyaz gomlek, biryantinli sac, elinde sigarayla etrafi kesen serseriler yok muuu... eriğin dalina gore hepsi... umarim erigin dalinin ucu catallidir!!!

Evlilik :
60yas üzeri insanlarin, hayatlarındaki en ufak bir aksiyon olmadığından dolayı, 25 yasinda insanlara zorla baskı uygulayarak bir eglence duzenletmesi.

Analar, babalar, sosyal aktivite olsun diye çocuklarınızin azına comak soktunuz.

S. Gidin japonyi gezin aktivite arıyorsanız.

Spor yapin yürüyüş yapin gezi yapin grup kurun birşey yapin

Bir ülkenin sosyal eglencesi, 2 genci 50bin borca sokup gobek atmak olabilir mi ya?
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Merak ettim şimdi, keşke bir link koysaydınız.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Bir arkadasim yeni evlenirken 1+1 ev kiraladi, bir karyola ve temel beyaz esya ve oturma grubu aldi..
Dugun masrafini yatirima cevirdi, nikahta gelen takilarin ustune kredi cekip hatiri sayilir bir muhitte ev aldi.
Sifir stress, akilli yatirim!
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Bir arkadasim yeni evlenirken 1+1 ev kiraladi, bir karyola ve temel beyaz esya ve oturma grubu aldi..
Dugun masrafini yatirima cevirdi, nikahta gelen takilarin ustune kredi cekip hatiri sayilir bir muhitte ev aldi.
Sifir stress, akilli yatirim!
Tam benim istediğim kafa bu kafa işte.
Ama gelde anlat. :(
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
evet olayın özeti bu aslında, bir erik dalı, ardından 50 bin lira borç ile gerdeğe giriş.

zaten damat adayı gerdekten başka birşey düşünmediği için 50 bin lirayı kaktiriveriyorlar.

normal zamanda, ayık ve testesteronsuz ortamda kimse girmez bu kadar yükün altına.

sırf düzenli seks ve ekstradan nesil devamı opsiyonu için çok para, fevkalade çok. korkunç.

tüm suç testesteron hormonu ve erik dalında..

finalde eriğin dalı damadın kıçına giriyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2012
Mesajlar
615
Erik dalı nedir arkadaşlar? Dalga geçmeyin gerçekten bilmiyorum. :( Katıldığım düğün 3'ü geçmez. Anlattıklarınıza bakılırsa ben şanslı olanlardanım :)
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
520543-papaz-erik.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst