Dugun mugun gitmemenin en guzel yani bu...
Su calgi cengi kadar gereksiz is yok memlekette.
Ulen evleniyon tamam, ne hoplayip zipliyon.
Hadi evlenenler mutlu(!) Ya da damat, ettigi masarfi cikarmaya calisiyor son kurusuna kadar.
Otekilere ne oluyor???
Hele beyaz gomlek, biryantinli sac, elinde sigarayla etrafi kesen serseriler yok muuu... eriğin dalina gore hepsi... umarim erigin dalinin ucu catallidir!!!
Dugun mugun gitmemenin en guzel yani bu...
Su calgi cengi kadar gereksiz is yok memlekette.
Ulen evleniyon tamam, ne hoplayip zipliyon.
Hadi evlenenler mutlu(!) Ya da damat, ettigi masarfi cikarmaya calisiyor son kurusuna kadar.
Otekilere ne oluyor???
Hele beyaz gomlek, biryantinli sac, elinde sigarayla etrafi kesen serseriler yok muuu... eriğin dalina gore hepsi... umarim erigin dalinin ucu catallidir!!!
Tam benim istediğim kafa bu kafa işte.Bir arkadasim yeni evlenirken 1+1 ev kiraladi, bir karyola ve temel beyaz esya ve oturma grubu aldi..
Dugun masrafini yatirima cevirdi, nikahta gelen takilarin ustune kredi cekip hatiri sayilir bir muhitte ev aldi.
Sifir stress, akilli yatirim!
Tam benim istediğim kafa bu kafa işte.
Ama gelde anlat.![]()
Erik dalı nedir arkadaşlar? Dalga geçmeyin gerçekten bilmiyorum.Katıldığım düğün 3'ü geçmez. Anlattıklarınıza bakılırsa ben şanslı olanlardanım
![]()