Erdal İnönü

Katılım
29 Ağu 2006
Mesajlar
105
6 Haziran 1926, Ankara – 31 Ekim 2007, Houston
Eski siyasetçilerden Eski Başbakan Yardımcılarından, 2'nci Cumhurbaşkanı İsmet İnönü'nün oğlu Prof. Dr. Erdal İnönü, 81 yaşında.
Kanser tedavisi gördüğü ABD'nin Houston kentinde yaşamını yitirdi.

Allahtan rahmet ve yakınlarına başsağlığı diliyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Eski siyasetci kimliğinden daha çok insan-adam olma özelliğiyle takdir ettiğim güler yüzlü beyefendi bir bilim adamıydı kendisi....

Allah taksiratını affetsin.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Kusura bakma ayni düşünceleri paylaşmıyoruz.
Bilim adamı oldugu bende biliyorum.

O zaman şöyle söyleyebilirim,kendisi günümüzde adlandırdığımız,yanar döner kişileri tarif ettiğimiz,siyasetçi dediğimiz kimliğe hiç uymuyordu.
Yoksa siyeset damarında vardır insanoğlunun.
Üç günlük bebenin ağlamasıda politikadır siyasettir,
Anasıyla olan ilişkisinde.
Siyaset hayatın ta kendisidir,
Aslında siyaset yaşamdır.

Soyutlanamaz hayatın kendisinden.
Yaşıyorsanız siyasetin bir parçısısınız demektir......:wiinkk:
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
97
Erdal bey Sabancı Üniversitesinde ders vermekteydi ve bir kaç kez kendisi ile öğle yemeği yiyerek sohbet etme fırsatı yakalamıştım, çok beyefendi biriydi.
Allah rahmet eylesin...
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
ihtiyar' Alıntı:
Eski siyasetci kimliğinden daha çok insan-adam olma özelliğiyle takdir ettiğim güler yüzlü beyefendi bir bilim adamıydı kendisi....

Allah taksiratını affetsin.

Kusura bakma ayni düşünceleri paylaşmıyoruz.
Bilim adamı oldugu bende biliyorum.

pardon sayın blue black. itirazınızı ve neyi paylaşmadığınızı anlayamadım. :silent:

şirin bir insan olmasını mı?
siyasetçi olmasını mı?
bilim adamı olmasını mı?
:silent:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
290
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fikir,düşünce,sol,sağ,politika vs vs, çünkü bu tip oluşumlar önce deyil sonra gelir amaç deyil araçtır
bunlardan en önemlisi iyi niyet temiz insan olmaktır tüüüm dünyanın ihtiyacı budur buda rahmetlide vardı allah taksiratını affetsin
 
Katılım
29 Ağu 2006
Mesajlar
105
O zaman şöyle söyleyebilirim,kendisi günümüzde adlandırdığımız,yanar döner kişileri tarif ettiğimiz,siyasetçi dediğimiz kimliğe hiç uymuyordu.
Yoksa siyeset damarında vardır insanoğlunun.
Üç günlük bebenin ağlamasıda politikadır siyasettir,
Anasıyla olan ilişkisinde.
Siyaset hayatın ta kendisidir,
Aslında siyaset yaşamdır.

Soyutlanamaz hayatın kendisinden.
Yaşıyorsanız siyasetin bir parçısısınız demektir......:wiinkk:

Ben politikayla ugraşan bir ailenin içinde büyüdüm.
Bu konuda çok karamsarim Polikada adam gibi adam yok
Bence al birini vur öbürüne.
 
Katılım
29 Ağu 2006
Mesajlar
105
Gültekin;850910' Alıntı:
tamam vur da, zaten ihtiyar abi senin gibi düşünüyor.
neden ve neye itiraz ettiğini anlayamadık :)

Gültekin İhtiyarinda benim gibi düşündüğünü farkındayım.
hiç bir şeye itiraz etmiyorum
Yanlızca içimden gecenleri yazmak istedim o kadar
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
blue black' Alıntı:
Gültekin İhtiyarinda benim gibi düşündüğünü farkındayım.
hiç bir şeye itiraz etmiyorum

Yanlızca içimden gecenleri yazmak istedim o kadar

blue black' Alıntı:
Kusura bakma ayni düşünceleri paylaşmıyoruz.

yukarıda öyle yazmıyor da...
neyse...
başın sağolsun. ALLAH (CC) sabırlar versin.
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
kendisi çok sevdiğim ve taktir ettiğim bir insandı.tv de haberi izlerken gözlerim doldu:salut:
allahtan rahmet diliyorum:salut:
mekanı cennet olsun.
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
260
ALLAH rahmet eylesin.
Kimin lanetlendigine tabikii sen karar veremezsın sevgili arkadasım.
Bu anlamda heleki ölmüs bir insan arkasından kim veya ne dusuncede olursa olsun sozlerımızi secerken dikkatli olmalıyız...
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Allah rahmet eylesin.
Böyle bir topicte dini konuları başlatmak cidden hiç yakışmamış.

Bu arada bazıları dindar birisi olmadı için eleştirmiş.Bir insanın dindar olması demek dürüst olduğu anlamına gelmez veya tam tersi dindar olmayan insanlarında dürüst olmadığı söylenemez. Bize herşeyden önce dürüst şiyasetçi lazım. Erdal İnönü'de dürüst bir siyesetçi olarak bilinirdi. Bugün Erdal İnönü ile karşı görüşte olan insanların bile "erdal inönü dürüst bir siyasetçiydi yazık oldu" cümlelerini duydum. Buda durumu açıklamaya yetiyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst