E ER6iNbay Katılım 25 Tem 2006 Mesajlar 1,471 28 Şub 2008 Konu Yazar #1 er6n e değişik bir yaklaşım.... gösterge olayı da ilginç olmuş... [/list]
TanImsIz Katılım 1 Tem 2006 Mesajlar 2,232 Motosikleti Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300 28 Şub 2008 #2 Biraz mt-3/er6n karması olmus, ama dizaynda italyan parmağı var sanırsam..
DARKDIAMOND Katılım 24 Ocak 2006 Mesajlar 4,007 28 Şub 2008 #3 Hoş görünüyor ama bana güncel ER6N daha güzel görünüyor açıkçası(saldırgan desem dahamı uygun olurdu acaba)
Hoş görünüyor ama bana güncel ER6N daha güzel görünüyor açıkçası(saldırgan desem dahamı uygun olurdu acaba)