er6n

Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
er6n e değişik bir yaklaşım....

kawa-er6-lsl-4.jpg


kawa-er6-lsl-7.jpg_w400.jpg


LSL-KwakER6n_14welte.jpg_w400.jpg


gösterge olayı da ilginç olmuş...

kawa-er6-lsl-6.jpg_w400.jpg
[/list]
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Biraz mt-3/er6n karması olmus, ama dizaynda italyan parmağı var sanırsam..
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Hoş görünüyor ama bana güncel ER6N daha güzel görünüyor açıkçası(saldırgan desem dahamı uygun olurdu acaba:))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst