ER6N ile Show :)

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Bu 1 :thumleft:

[YT]WEUj_OQ7jkM&feature=related[/YT]

Bu da 2 :cherry:

[YT]qeK_cdgytVY&NR=1[/YT]
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Düşmeye o kadar alışmışlar ki; arkadaşı düştüğü halde umursamayıp stopie yapıyor... :p
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
özerim NErden Bulursun Böyle Videoları Bİlmem ki:mrgreen: Eleman normal DÜşüoda, Er6'da hasar oluşmuştur mutlaka :)
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
1. videoda da düşüyor aslında. Hızla çimenlere giriyor, sonu malum
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Tam diicektim 1 videoda düşmüştür kesin..2. sinde koptum.... :queen:
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
2. videoda motor stop ediyo , ondan düşüyo sanırım , teşekkürler paylaşım için...
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
224
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne kadar yardım severler adam yerde yatıyo otekı basıyo gıdıyo
 

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
ikinci videonun sonunda adam düşünce yanında burun diken bir motor var o CBR 125 mi yoksa ben mi yanlış gördüm?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şu ikinci videonun sonu bana bişe hatırlattı :mrgreen:. fıratttttttttttttttt bebemmm:queen::p
 
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
314
2.videonun sonundaki cbr 125 galiba ama sökmüşler her yerini depodan belli oluyo ama.:)
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
vallaha 1. vıdeonun sonunda perlak seyler olmamıs kesılmıs gıbı...ama 2.sınde baya kotu dustu sanırım motoru stop ettırdı...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst