Ö.Z.€.R Katılım 3 Şub 2007 Mesajlar 2,231 3 Nis 2008 Konu Yazar #1 Bu 1 :thumleft: [YT]WEUj_OQ7jkM&feature=related[/YT] Bu da 2 :cherry: [YT]qeK_cdgytVY&NR=1[/YT] Son düzenleme: 3 Nis 2008
VaScO1925 Katılım 30 Ara 2007 Mesajlar 7,516 3 Nis 2008 #3 paylaşım için tşkler :rendeer: Son düzenleme: 3 Nis 2008
ErTech Katılım 12 Eyl 2006 Mesajlar 1,676 3 Nis 2008 #5 Düşmeye o kadar alışmışlar ki; arkadaşı düştüğü halde umursamayıp stopie yapıyor...
By_StaR Katılım 11 Ara 2007 Mesajlar 2,658 3 Nis 2008 #6 özerim NErden Bulursun Böyle Videoları Bİlmem ki:mrgreen: Eleman normal DÜşüoda, Er6'da hasar oluşmuştur mutlaka
özerim NErden Bulursun Böyle Videoları Bİlmem ki:mrgreen: Eleman normal DÜşüoda, Er6'da hasar oluşmuştur mutlaka
Kaiser Katılım 2 Mar 2007 Mesajlar 640 3 Nis 2008 #7 1. videoda da düşüyor aslında. Hızla çimenlere giriyor, sonu malum
alp_tunay Katılım 10 Tem 2006 Mesajlar 20,993 Motosikleti Forza250-cygnusL 3 Nis 2008 #8 Tam diicektim 1 videoda düşmüştür kesin..2. sinde koptum.... :queen:
SilentScream Katılım 5 Nis 2007 Mesajlar 1,440 3 Nis 2008 #10 2. videoda motor stop ediyo , ondan düşüyo sanırım , teşekkürler paylaşım için...
derin_07 Katılım 24 Kas 2007 Mesajlar 224 3 Nis 2008 #11 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. ne kadar yardım severler adam yerde yatıyo otekı basıyo gıdıyo
ddh Katılım 23 Tem 2007 Mesajlar 392 3 Nis 2008 #12 ikinci videonun sonunda adam düşünce yanında burun diken bir motor var o CBR 125 mi yoksa ben mi yanlış gördüm?
ikinci videonun sonunda adam düşünce yanında burun diken bir motor var o CBR 125 mi yoksa ben mi yanlış gördüm?
Tequ Katılım 18 Kas 2006 Mesajlar 4,288 3 Nis 2008 #13 ddh' Alıntı: ikinci videonun sonunda adam düşünce yanında burun diken bir motor var o CBR 125 mi yoksa ben mi yanlış gördüm? Genişletmek için tıkla ... aslında arka tekeri dikiyor bende benzettim ama kesin emin değilim
ddh' Alıntı: ikinci videonun sonunda adam düşünce yanında burun diken bir motor var o CBR 125 mi yoksa ben mi yanlış gördüm? Genişletmek için tıkla ... aslında arka tekeri dikiyor bende benzettim ama kesin emin değilim
eftelya Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 17 Mar 2008 Mesajlar 1,647 3 Nis 2008 #14 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. şu ikinci videonun sonu bana bişe hatırlattı :mrgreen:. fıratttttttttttttttt bebemmm:queen:
FireStarteR Katılım 3 Nis 2007 Mesajlar 314 3 Nis 2008 #15 2.videonun sonundaki cbr 125 galiba ama sökmüşler her yerini depodan belli oluyo ama.
cbr125faik Katılım 7 Eyl 2007 Mesajlar 2,130 3 Nis 2008 #16 vallaha 1. vıdeonun sonunda perlak seyler olmamıs kesılmıs gıbı...ama 2.sınde baya kotu dustu sanırım motoru stop ettırdı...
vallaha 1. vıdeonun sonunda perlak seyler olmamıs kesılmıs gıbı...ama 2.sınde baya kotu dustu sanırım motoru stop ettırdı...
Ö.Z.€.R Katılım 3 Şub 2007 Mesajlar 2,231 4 Nis 2008 Konu Yazar #18 serserihoroz1905' Alıntı: işte hayat bu bence....:cat: Genişletmek için tıkla ... Hangisi, 1. si mi yoksa 2.si mi ? :cherry:
serserihoroz1905' Alıntı: işte hayat bu bence....:cat: Genişletmek için tıkla ... Hangisi, 1. si mi yoksa 2.si mi ? :cherry: