Resimdeki motosikletin yamuk durmasının sebebi kazalı olması.Bende tövbe bismillah bu önceden gördüğüm er6f'lere benzemiyor demiştim.
Konunun sahibine mesaj atarsanız yardımcı olabilir cam konusunda.
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/119793-ls2-candir.html
Geçmiş olsun..Kaza 2013 de olmuş,Bunca zaman yaptırmadınız mı :silent: