- Katılım
- 18 Kas 2007
- Mesajlar
- 123
- Konu Yazar
- #1
çok uzun zaman olmuş foruma birşeyler yazmayalı,motor olmayınca okumakta yetiyor aslında,sonuçta paylaşacak çok fazla şey olmuyor sanırım
.sıkı bir ss hayranıyım ben aslında.ancak hem maddi durum hem de boyumun biraz fazla uzun olması sebebiyle bu tarz bir motosiklete sahip olmak hayalden öte gitmiyor benim için.hal böyle olunca bari hayallerimdeki motora başka bir yolla sahip olayım dedim ve bugün elimden böyle bir şey çıktı
orjinaliyle pek alakası kalmadı gerçi ama beğenecek misiniz merak ettim açıkçası.
orjinaliyle pek alakası kalmadı gerçi ama beğenecek misiniz merak ettim açıkçası.