er6 n üzerine fotoşop tasarımım:)

Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
123
çok uzun zaman olmuş foruma birşeyler yazmayalı,motor olmayınca okumakta yetiyor aslında,sonuçta paylaşacak çok fazla şey olmuyor sanırım:).sıkı bir ss hayranıyım ben aslında.ancak hem maddi durum hem de boyumun biraz fazla uzun olması sebebiyle bu tarz bir motosiklete sahip olmak hayalden öte gitmiyor benim için.hal böyle olunca bari hayallerimdeki motora başka bir yolla sahip olayım dedim ve bugün elimden böyle bir şey çıktı:p
orjinaliyle pek alakası kalmadı gerçi ama beğenecek misiniz merak ettim açıkçası.

06er650ablkrf1wj4.jpg


3copyh.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
447
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yolda görsem korkar yol verırım :D gzl olmş consept moto olmş
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yuh!!İnanmıyorum,Bu photoshop'la olamaz...Olursada bence bunu sen yapmadın..Çokçokçok usta kalem lazım buna
 

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence bu tasarımı kawasakiye gönderin...
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
334
bu şekilde tasarım yapıpta maddi sıkıntı cekmen cok garip :)
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
123
beğenmenize çok sevindim arkadaşlar,sonuçta bir motosikletin nasıl göründüğüne en iyi karar verecek insanlar buradadır herhalde.ben kendimce amatör olarak sanalmodifiye yapıyorum ama genelde otomobiller üstüne oluyor yaptıklarım.motosiklet işin içine girince biraz fransız kalıyor benim arkadaş grubum.
bu arada "bunu sen yapmadın" acayip bir iltifat oldu valla teşekkür ederim:cherry:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Bunu sen yaptıysan (tereddütle yaklaştığım için kusura bakma) tasarım yarışmalarına katılıp kendine güzel bir kariyer yapabilirsin. Ellerine ve hayal gücüne sağlık :)
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
278
Transformers'ın motor olmuş hali :) Çok güzel olmuş,değerlendir bu yeteneğini :wiinkk:
 
Katılım
12 Şub 2005
Mesajlar
504
yurtdışında modifiyeciler buna benzer ekleme yapmıyormuki bizde yapabiliriz aslında?
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
2 kusur buldum 1 artçı selesı one ya oraya nasıl ınsan otursun :D
2 ön farın ustundekı toparlak şeyi kaldırmayı unutmussun aynanın yanında duruyor....

ama cidden süper olmus ellerine sağlık...
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Valla süper olmuş bittim arkadasin dedigini bende fark ettim aynanın orda orjinelindeki gösterge paneli kalmış.
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
on sınyalın yerını cok ıyı akıl etmıssın bence uygulanmalı boylece her motorun karakterıstık bır yuzu olur :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst