ER6 da olurmus KLE500 de olurmus ıkısı de uygunmus

Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
81
Nerdeyse tamamen aynı seylerı okuyup yorum yapıoruz demekkı Sin

bı yerde cok genıs bı ınceleem yazısını da okumustum az sonra bulur onu da eklerım ama tamamen ıngılızce..sanırım senın ıcın sorun olamayacktır..:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
wind dostum kle 500 tipsiz bişey...estetik açıdan görüntüsü hoş değil...tavsiye etmem...bilginize sunarım...
 

Sin

Katılım
5 Mar 2006
Mesajlar
87
Eklersen cok iyi olur Wind :)

Bu arada arkadasim Monster la basladi ilk 2 hafta zorlandim ama sonra cok rahat kullanmaya basladim hala gazlamiyorum ama suan sanki scooter kullaniyormusum gibi geliyor dedi.. (ilk hafta hic trafige cikmadi sadece autodrom da kullaniyordu)

Aslina bakarsan bu birazda beceri isi eger sogukkanli biriysen bu dusundugumuz modeller bizi en fazla 2 - 3 hafta zorlar sonra yavas yavas gelisme gosteririz..
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
81
Valla dedıgın dogru olabılır bırazdan ote baslarken baya bı becerı ısı oldugu kesın. Aslına bakarsan almaya karar verene kadar heralde o onceden lıstemde olan motorların hepsıne en az bırer kere bınıcem yıne de aklım kalsın ıstemem ama su an Er6F benı alacaksın bılıyorum der gıbı bakıyor :wiinkk:

(baya bı suredır gece gunduz arastırıyorum kafayı yemıs olabılırım :) )

mete_han bıldıgın gıbı bu zevk meselesı zaten Kle nın ustundekı motor farklı ıkı motorda daha aynen kullanılıyor tabı bu uretıcının ekonomı polıtıkası ama yıne de bence o heybetlı durusu oldukca cekıcı :bounce:
 

Sin

Katılım
5 Mar 2006
Mesajlar
87
Haaahhaa.. :)

Wind ben Er6N ABS alicam herhalde cunku onunla ilgili hangi siteye baktiysam for new riders yazan yazilarla karsilasiyorum.. Senin verdigin sitelerde ayni sekilde ER6 serisi icin yeni kullanicilara hitap eder diyor.. Gonul isterdiki Ducati Monster ama onun icin cok atak motor diyorlar hic ugrasamam.. Bakalim artik hayirlisi neyse o olsun ama forumu takip etmeye devam edicem belki daha iyi bi secenek cikar (Bu dedigime kendimde inanmadim.. hadi neyse)


Buarada siteler icin tesekkur ederim
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
81
tamamen aynı gorusteyım ..

:cherry: :cherry: :cherry: :cherry: :cherry:
 

Sin

Katılım
5 Mar 2006
Mesajlar
87
Eleman? Dagdan indim bayira diyorsun herhalde herneyse ilkokul terk mi kardes
 

Sin

Katılım
5 Mar 2006
Mesajlar
87
Motocycleboyreigns kusura bakma arkadasim , Samimiyetle soyledigini anlayamadim..
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
81
valla tam olarak aynı sekılde konuya yaklasıp aynı mantıkta ılerlemek cıdden cok gusel umarım kararlarımızın sonuclarını da kazasız belasız gunlerde surerız..:cat:
 
Katılım
31 May 2005
Mesajlar
215
Sin' Alıntı:
Danger0 forumun tamamini okudum fakat 250cc de hosuma gidin hic bi'sey bulamadim.. Elimizin altindaki guc demissin motorsporlarina uzak biri degilim ve ayrica kendi arabamda bu bahsettigim motorlarin hepsinden daha suratli.. Ben sadece egitimini alip , istedigim motorla baslamak istiyorum.. Herneyse tavsiyen icin sagol

Bu kadar forumlari okumussun madem, guclu bir otomobille guclu bir motor arasindaki hayati risk farkini anlamis olmaliydin...Bari boyle bir sitede bu lafi okumayaydim ben...:pr:
 

Sin

Katılım
5 Mar 2006
Mesajlar
87
kucukprens' Alıntı:
Bu kadar forumlari okumussun madem, guclu bir otomobille guclu bir motor arasindaki hayati risk farkini anlamis olmaliydin...Bari boyle bir sitede bu lafi okumayaydim ben...:pr:

Arasindaki fark arabayla giderken biri carparsa biraz masraf cikar.. motosikletle giderken biri carparsa asfalt'a carparsin ( kiriklar , zedenlenmeler , hayati riskler vb. )

Ben anlamadim yani guclu arabayla gazliyinca eger carparsan bisey olmuyormu zannediyorsun.. yoksa ben mi yanlis anladim!

Gaz'a bastiktan ve artistlik yaptiktan sonra butun motorlu aletler tehlikelidir. (Ucak , motosiklet , jetski , ski-doo , araba , suratteknesi vb.)
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
81
ya arkadaslar bu aletlerın kaportası oldugumuzu, olacagımızı hepımız bılıyoruz ve bu dusunceyıde ve dıger onemlı krıterlerı de akılda tutarak hepımız kendımıze gore dogru secımler vermeye gayret edıyoruz
hepımıze gore dogruya gıden yol bırbırınden farklı kımısınınkı kurallara sıkı sıkıya baglı kımısı bıraz daha az tercıh edılen yollardan ama onemlı olan dogruya kavusma ıstegı ...
Zaten bu forumun amaclarından bırı de bu degıl mı cogunlugun dogruya gıden yolda kendı fıkrılerını ve sorularını herkesle paylasması?
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
81
ya arkadaslar bu aletlerın kaportası oldugumuzu, olacagımızı hepımız bılıyoruz ve bu dusunceyıde ve dıger onemlı krıterlerı de akılda tutarak hepımız kendımıze gore dogru secımler vermeye gayret edıyoruz
hepımıze gore dogruya gıden yol bırbırınden farklı kımısınınkı kurallara sıkı sıkıya baglı kımısı bıraz daha az tercıh edılen yollardan ama onemlı olan dogruya kavusma ıstegı ...
Zaten bu forumun amaclarından bırı de bu degıl mı cogunlugun dogruya gıden yolda kendı fıkrılerını ve sorularını herkesle paylasması?

Pardon ıkı kez basmısım :pale:
 

Sin

Katılım
5 Mar 2006
Mesajlar
87
%90 senin gibi dusunuyor.. arada sirada kendi bildiklerinin en dogrusu oldugunu savunan kisilerde cikiyor..

Zaten benimde forum'a uye olmaktaki amacim tecrubeli insanlardan ve motosiklet hakkinda bilgi sahibi insanlardan tavsiye almak.. Ben yarin gidip kafama gore hayabusa alicam demiyorum..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst