ER6 da olurmus KLE500 de olurmus ıkısı de uygunmus

Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
81
Valla ben bıktım bu karar verme mezusundan ya Tam karar verdım Kle 500 alıım dıorum sıteden bı arkadasımız cıkıp ama o sana buyuk dıyo pekı dıorum ve kendımce en dogru en mantıklı bılgıye ulasıım gıdıım yerınde bakıım dıye bı bayıye gıdıyorum hatta gıtmısken bı de yenı basladıgım ehlıyet kursundakı kursu veren kısıye ugrayıp soruyorum
" Benım kafam cok karsısık hangı motoru alsam karar veremıyorum ne dersınız dıyorum KLE500 ve ER6 serısı uygun olur mu"
adam da
"evet bence ugun olur normalden 5-6 saat daha fazla ders yaparız kendıne guvenın gelır "
dıyor ve ben ııden ııye corba olmus bı kafayala gıdıp bayıye de soruyorum bı bakıyorum ordakı musterıler de aynı sorularla gelmısler ve ıkısı gozumun onunde er6f er6n aldılar onlar da benım gıbı yenı kursa baslayanlar..

eee ne kı bu sımdı?
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
441
Yaptığın tercihler mantıklı. öyle hönk diye race veya yüksek güçlü motorlar istemiyorsun.Onun için git motorları iyice incele otur, çalıştır sesini felan dinle ne bileyim bi şeyler yap. satıcı kullansın sen artçı ol....:cherry:

En sonunda kararını ver. Unutma o motor senin zevkini yansıtacak....:bounce:
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
29
Merhaba,
Ben de geçen yaza kadar hiç motosiklet kullanmamıştım. Bence 200-250 cc'ye kadar vitesli bir motor al ve pratik yap. Ben 6 ayda yaklaşık 5000 km yol yaptım. Geçenlerde KLE 500 kullanma fırsatım oldu ve iyi ki basit bir makinayla başlamışım dedim.
Bence böyle, başarılar..
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
81
HAYALBUYSA' Alıntı:
Yaptığın tercihler mantıklı. öyle hönk diye race veya yüksek güçlü motorlar istemiyorsun.Onun için git motorları iyice incele otur, çalıştır sesini felan dinle ne bileyim bi şeyler yap. satıcı kullansın sen artçı ol....:cherry:

En sonunda kararını ver. Unutma o motor senin zevkini yansıtacak....:bounce:

ya bence de mantıklı ama bak sımdı hemen senden sonra PhantomsPhorever ne yazmıs ıste bu ıkı gorusun arasında kalmak benı cok dusunduruyor bıseyı hele motosiklet gıbı cok genıs bı konuya bu sekılde yaklasmak cok kafa karıstırıyor ...

Boy 185 kılo 75

yazıım sımdıden de nasıl olsa sorulacaktır..
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
441
wind' Alıntı:
ya bence de mantıklı ama bak sımdı hemen senden sonra PhantomsPhorever ne yazmıs ıste bu ıkı gorusun arasında kalmak benı cok dusunduruyor bıseyı hele motosiklet gıbı cok genıs bı konuya bu sekılde yaklasmak cok kafa karıstırıyor ...

Boy 185 kılo 75

yazıım sımdıden de nasıl olsa sorulacaktır..


Motorsiklet beceri işidir. Herkesin temel denge becerisi biribirini tutmaz. Kimi 150-250-600-100 cc diye yavaştan gider. kimi ise denge becerisi ve kendine güveni tam ise 600 lük (race hariç) bir motor ile başlayabilir.

Tek sakıncası sakin olacan ve 250 lik kullanandan daha dikkatli süreceksin tek önemli not bu....
 

Sin

Katılım
5 Mar 2006
Mesajlar
87
Wind sende biliyorsun bende ayni kararsizliklari yasiyorum.. ( ER6N , Ducati Monster , XT660X , Aprilia Pegaso Strada , CBF 600 s ABS ) senden bi ricam var.. eger bu modellerden herhangi birini alirsan ve kullanmasi kolay diye dusunursen lutfen bana haber ver cunku artik bende sikildim ne alsam ne alsam diye dusunmekten. ( Yuksek cc le baslamak istedigim icin motosiklet severler ve tecrubeli arkadaslar bana kizabilir ama honda nin egitim kursuna katilicam ama kendi motorumla katilmak istiyorum. ) Sonuc itibariyle Wind eger haber verirsen sevinirim..
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
Bende yeni başladım KLE500 cok buyuk motor ,bu yüzden gittim er6n aldım.bence er6n daha ıyı olur.kle gercekten cok buyuk motor
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
81
Sin' Alıntı:
Wind sende biliyorsun bende ayni kararsizliklari yasiyorum.. ( ER6N , Ducati Monster , XT660X , Aprilia Pegaso Strada , CBF 600 s ABS ) senden bi ricam var.. eger bu modellerden herhangi birini alirsan ve kullanmasi kolay diye dusunursen lutfen bana haber ver cunku artik bende sikildim ne alsam ne alsam diye dusunmekten. ( Yuksek cc le baslamak istedigim icin motosiklet severler ve tecrubeli arkadaslar bana kizabilir ama honda nin egitim kursuna katilicam ama kendi motorumla katilmak istiyorum. ) Sonuc itibariyle Wind eger haber verirsen sevinirim..

Evet senın de baktıgını ve nerdeyse aynı modelere baktıgımızı cok cok ıyı bılıorum alırsam mutlaka sana hangısını ve neden tercıh ettıgımı mutlaka belırtırım ama aprillayı yaygınlıgının az olusu ve ıkıncı elde cok deger kaybedevegını dusundugum ıcın
ducatıyı cok kuvvetı ve sureklı daha dedıgı ıcın
Cbf ı 4 sılındır oldugu ıcın
xtx660x ı acıkcası pek tarzım olmadıgı ıcın
karar lıstem dısında bıraktım ve
Kle500 ve ER6 arasında bı secım yapamaya karar verdım ...
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
Arkadaşlar forumu okursanız iki motorunda başlangıç için uygun olmadığını görürsünüz. Başlangıç için max 250cc vitesli bir motor uygundur. tehlike yaratan motosikletin boyutu değil, elinizin altındaki güçtür.
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
81
2move' Alıntı:
Bende yeni başladım KLE500 cok buyuk motor ,bu yüzden gittim er6n aldım.bence er6n daha ıyı olur.kle gercekten cok buyuk motor

bıraz ızlenımlerını yenı baslayıp en kadar egıtım aldıgını ve tahmınen az olmasına ragmen tecrubelerını belırtırsen cok sevınırım...
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
dostum 3 ay scooter kullandım.3 saat egıtım aldım ,motorcu akrabalarım var hepsınn tavsıyesı er6n oldu .nıe mı? cunku boyutları cok ıdeal.boyum 1.74 .fazla yatmadıgın ıcın denge olayı daha kolay saglanıyomus.özellıkle bu motorda dengenın uzerınde baya bı zaman ayırmış muhendısler ,farkettısen egzos ortada ufacık bısey.boylece denge merkeze alınmış. tecrubem daha hıc yok cunku motoru henuz teslım almadım.bu hafta gelicek.KLE500 hakkkında fazla bısey bılmıyorum ama bana gore cok buyuk motor.nette resmını gordugumde buda guzelmıs dedım,yanına gıttıgımde hayvani bayutlarda oldugunu gordum(bana gore)yaşım 21. bence boyuna ve yasına gore bi karar verebilirsin.bennım yaslardaysan er6n tabıkı
 

Sin

Katılım
5 Mar 2006
Mesajlar
87
danger0' Alıntı:
Arkadaşlar forumu okursanız iki motorunda başlangıç için uygun olmadığını görürsünüz. Başlangıç için max 250cc vitesli bir motor uygundur. tehlike yaratan motosikletin boyutu değil, elinizin altındaki güçtür.

Danger0 forumun tamamini okudum fakat 250cc de hosuma gidin hic bi'sey bulamadim.. Elimizin altindaki guc demissin motorsporlarina uzak biri degilim ve ayrica kendi arabamda bu bahsettigim motorlarin hepsinden daha suratli.. Ben sadece egitimini alip , istedigim motorla baslamak istiyorum.. Herneyse tavsiyen icin sagol
 

Sin

Katılım
5 Mar 2006
Mesajlar
87
2Move motoru alinca izlenimlerini bize aktarirsan cok yardimci olmus olursun
 
Katılım
10 Nis 2005
Mesajlar
175
Sin' Alıntı:
( Yuksek cc le baslamak istedigim icin motosiklet severler ve tecrubeli arkadaslar bana kizabilir ama honda nin egitim kursuna katilicam ama kendi motorumla katilmak istiyorum. )
Fuarda Honda Güvenli Sürüş Eğitimleri tanıtım toplantısından sonra Cem beyle konuştum.
Bu konuda Honda'nın kurallarının net olduğunu,
kursiyerlerin hiçbir kura kendi motorlarıyla katılamadığını söyledi.
 

Sin

Katılım
5 Mar 2006
Mesajlar
87
Kabil hondanin internet sitesinde "kendi motorunuzla katilabilirsiniz." diye okumustum.. Ama konustuysan dogrudur. Kac cc le ders verdikleriyle ilgili bi bilgin varmi?
 
Katılım
10 Nis 2005
Mesajlar
175
Kurlara göre sırasıyla
1 : CG125 veya SCV100
2 : CG125
3 : CBF500
4 : CBF600s CB900s Hornet (Bu kur için 3 zorunlu tutuluyor)

Sitelerinde kendi motosikletinizle katılabilirsiniz yazdığını bende gördüm ancak fuardaki honda eğitim merkezi yetkilileri buna izin vermediklerini söylediler.Umarım yardımcı olmuşumdur.
 

Sin

Katılım
5 Mar 2006
Mesajlar
87
Demekki butun kurlara giricem.. Cok yardimci oldun , Tesekkur ederim.
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
81
Valla dedıım gıbı boy 185 kılo 75
KLE500 e ve ER6 serısıne fuarda oturdum nasıl hıssetıgımı tartmak ıcın ve acıkcası KLE nın heybetı ve ER6F ın estetıgı benı cok etkıledı ama ER6F ın yenı bır teknolojıyı barındırıyor olması ve enjeksıyonlu olması benı kendıne cektı dıyebılırım ama ABS konusunda hala kafam cok karısık
 

Sin

Katılım
5 Mar 2006
Mesajlar
87
ER6N ve F de abs opsiyonel ama ben sahsen ABS lisini alma taraftariyim.. Kawasaki nin UK sitesindeki yaziyi aynen buraya koyuyorum..

The ER-6n has something for everyone. Ladies, NEW RIDERS and returning riders will love the low seat height, light weight and low-effort controls. Commuters will appreciate the nimble handling and incredible fuel economy. And riders looking for a second bike will be surprised at the ER-6n’s impressive all-around performance

Su an Kawasaki yi bende listemin basina koydum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst