ER-6F Sahipleri

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
27 Eyl 2005
Mesajlar
143
Herkese selam,

Kawasaki ER-6F alan, kullanan ya da bunu kullananlardan yorumlarini duyan varsa paylasabilir mi acaba?

Tesekkurler




*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.»»»»»»
Foruma yazilacak konular ilgili bölümlere yazilmalidir. Yanlış bölüme açılan başliklar yöneticilerce ilgili bölüme taşınır... Tekrarı halinde SİLİNİR! Bu nedenle itiraz türü yazilarin da silinmesi, veya cevaplandirilmasi sorumlunun yetkisindedir.

icon2.gif
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.

icon2.gif
Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.

icon2.gif
Şikâyetler için...
[email protected]
************** Site Yöneticisi: EgeKnn **************
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
ER-6F daha gelmedi ki :) Varsa da 1-2 tanedir. Ankara'ya hiç gelmedi ama..

ER6-N geldi ama... Bunun da onun grenajlısı olduğunu düşünürsek çok kaslı bir motor değil. Neredeyse ER5 büyüklüğünde. Ufak olması şehir içi kullanımı için iyi ancak pek bir çekiciliği yok.

ER6-N fotoğraflarına aşağıdaki link'ten ulaşabilirsin:

http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=7335
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
26
benım bıldıgım daha TÜRKİYE'ye daha gelmedi ama yabancı ülkede kullanan olabilir
 
Katılım
27 Eyl 2005
Mesajlar
143
Kawasaki Turkiye sitesinde oyle demiyor ama? 11,600 YTL fiyat bile vermisler..

Bu arada bu topic niye taşınmış anlayabilmiş değilim. Motosiklet modelleri başlığı ne için?
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Al işte yaa bi inat daha :p
Git o zaman siteye sor nasıl motor diye... Tövbe tövbe yaa :p

Soru soruyorsun, cevaplıyoruz sonra cevabı beğenmiyorsun. Ne işe yaradı forum :p
 
Katılım
27 Eyl 2005
Mesajlar
143
Prometheus' Alıntı:
Al işte yaa bi inat daha :p
Git o zaman siteye sor nasıl motor diye... Tövbe tövbe yaa :p

Soru soruyorsun, cevaplıyoruz sonra cevabı beğenmiyorsun. Ne işe yaradı forum :p

Al işte yaa bi okuma özürlü daha. Bu model motoru olan, kullanan ya da başkasından duyan/gören var mı diyorum sen hiçbiri değilsin, bir de bana trip yapiyorsun. Bu arada motoru hiç görmemişsin ama yaptığın yorumlara bayıldım :mrgreen:

"çok kaslı bir motor değil. Neredeyse ER5 büyüklüğünde. Ufak olması şehir içi kullanımı için iyi ancak pek bir çekiciliği yok."

Bir motosiklet dergisine falan başvur mutlaka. Senin gibi motosiklet guruları harcanmasın internet köşelerinde. Engin bilginden herkes faydalansın :farao:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Motor Türkiye'de yok dedim sana, bana kalkmış siteyi örnek veriyorsun. Ben sana onun yerine aynı şasiye sahip ER6-N'in KENDİ ÇEKTİĞİM fotolarını gösteriyorum. Hala da yaranamıyorum :p Bir de üstüne görmedin diyorsun :mrgreen:
Verdiğim link'e tıklasaydın görürdün fotolarını da :) BEN ÇEKTİM BEEEEEN :p
 
Katılım
27 Eyl 2005
Mesajlar
143
ER 6N'in fotografina gerek yok ki her yerde motorun kendisi var zaten. Senin çektigin fotolari ne yapayim?

Ben diyorum ER-6F, arkadas diyor ER-6N.... :) Soguk senin başına geçmiş herhalde. Hadi sana iyi geceler biraz dinlen..
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fotoğraflar için teşekkürler proo :p objektifine sağlık
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Pardon yardımcı olmaya çalışmıştım ama senin amaç farklıymış :p

Şasi aynı bu arada aklında olsun :cat:
 
Katılım
13 Şub 2006
Mesajlar
2
Arkadaslar 14 subat tarıhı ıtıbarı ıle motorum ızmıre ındı motoru gormek ısteyen arkadaslar asar motora ugrayabılırler bende daha kendı motorumu gormedım yarın bakmaya gıdecegım tum er 6 kullanıcılarına keyıflı yolculuklar dılerım...gorusmek uzre...
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Bu başlık şu adreste mevcut:

http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=7110[/url]
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst