Enjeksiyonludan Er-5 e geçiş. Sizin düşünceleriniz?

Katılım
27 Mar 2011
Mesajlar
333
4 silindir nedir arkadas benim gozumde kari gibi ciglik atan makinadir. 2 silindir V motor yapili Ducati kükrerken 7bin devirren sonra,bakmiyorum bile 4 silindire. Arkadasim alternatif olarak gs500 de dusunebilirsin

O modele de bakıyorum hocam cevabın için teşekkürler
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
Bence yazmalısınız hocam nasıl yani hayal kırıklıgı?
ya arkadaşım er 5 konuşulduğu kadar rahat bir motor değil bak ben sallamıyorum kullanmadığım bir makına için fikir asla yurutmem yakıtı fazla viraj yok 160 km den sonra dayak yiyorsun rüzgardan er5 e binice herhal 80 km ile yol yabmayı düşünmürsun ? ve asla benzin deponu sıfırı görünceye kadar bitirmemelisin başına şaka bişey gelebilir karburatörün iğnesi takıla bilir ve motora benzin dolmak sureti ile yolda kalabilirsin sen 250r kullanıcısı olarak bu makınadan katiyen memnuniyet ile bahsetmeyeceğin konusunda bahse bile girerim ve daha pek çok şey var ama polem,iik olur diye yazmıyorum ama şunu belirteyim kavasakı kalitesi ayrı bir konu olay benim açımdan kalite si ile ilgili değil sadece konfor rahatlık ekonomi ve en önemlisi viraj kabiliyrti konuları bunlar sıfır bence
 
Katılım
27 Mar 2011
Mesajlar
333
ya arkadaşım er 5 konuşulduğu kadar rahat bir motor değil bak ben sallamıyorum kullanmadığım bir makına için fikir asla yurutmem yakıtı fazla viraj yok 160 km den sonra dayak yiyorsun rüzgardan er5 e binice herhal 80 km ile yol yabmayı düşünmürsun ? ve asla benzin deponu sıfırı görünceye kadar bitirmemelisin başına şaka bişey gelebilir karburatörün iğnesi takıla bilir ve motora benzin dolmak sureti ile yolda kalabilirsin sen 250r kullanıcısı olarak bu makınadan katiyen memnuniyet ile bahsetmeyeceğin konusunda bahse bile girerim ve daha pek çok şey var ama polem,iik olur diye yazmıyorum ama şunu belirteyim kavasakı kalitesi ayrı bir konu olay benim açımdan kalite si ile ilgili değil sadece konfor rahatlık ekonomi ve en önemlisi viraj kabiliyrti konuları bunlar sıfır bence

Bugün bir er5 deneme sansım oldu gt ye alıstıgım için tabi gidonu filan bi garip geldi fazla hızlı süremedim korktum motor baskasınında olunca tabi kalkısıyla oturusuyla hos bir motor tabi. Siz yüksek hızda ki konforunu kötülemissiniz galiba. Oturus olarak serilik olarak gayet iyi geldi bana. Ayrıca sunu da belirteyim polemik olur demissiniz bu kawasakinin polemik yaratacak kadar büyük bir sorunu olabilir mi gercekten yav nedir bu sorunlar ne kadar kötü olabilir ki diye düsünmeden edemiyorum. Aklıma su geliyor kullanıcı hatası acaba sizin basınıza yakıt konfor dısında motor aksamında ciddi problem mi geldi de böyle yazdınız? Hani olabilir böyle bir durum bizim baslıga da sık sık gelip arkadaslar bu motor krank kırıyormus bu motor soyle yapıyormus cart curt diyen cok ondan sordum
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
arkadaşa yardımcı olmak isterdim aslında,ama görüyorum'ki bu işi bizden iyi bilenler var yoruma hiç gerek yok.

alacağın motor şimdiden hayırlı olsun,kazasız belasız kullanımlar.

dikkat ediyorum yaz ayların'da genelde forum'un sibop ayarları gevşiyor neden acaba ?
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
arkadaşa yardımcı olmak isterdim aslında,ama görüyorum'ki bu işi bizden iyi bilenler var yoruma hiç gerek yok.

alacağın motor şimdiden hayırlı olsun,kazasız belasız kullanımlar.

dikkat ediyorum yaz ayların'da genelde forum'un sibop ayarları gevşiyor neden acaba ?
hocam sizde hatalı bilgilere sahipsiniz mesela 4.5lt yakması gibi hyonun ben rahatlıkla ortalamada 3.8-4lt buluyorum hata forumdan undocap die bi arkadaşımız sabit 7 devir 110la 3.2lt yakıyorum diyor siz tutup 4.5lt diyorsunuz :) NOT:2011 VE ÜSTÜNDEN BAHSEDİYORUM
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
hocam sizde hatalı bilgilere sahipsiniz mesela 4.5lt yakması gibi hyonun ben rahatlıkla ortalamada 3.8-4lt buluyorum hata forumdan undocap die bi arkadaşımız sabit 7 devir 110la 3.2lt yakıyorum diyor siz tutup 4.5lt diyorsunuz :) NOT:2011 VE ÜSTÜNDEN BAHSEDİYORUM

arkadaşım bir motorun minumum yakıt kullanımı vardır,normal yakıt kullanımı vardır ,anormal yakıt kullanımı vardır.rampa aşağı motoru boşta indirir düz yolda 90 km ve üzerine çıkmaz tek kişi motosikleti kullanırsan 3.2 lt yaktırırsın Ebubekir'de öyle yapıyor :)

bizim motor'da akrapovic egzoz takılı hep üst devirlerde kullanınca malesef 4.5 lt civarında tüketiyor ve kullandıgım hyo 2011 modeldi.
motosiklet kullanımları farklıdır,ben genelde kullandıgım motosikletleri orta sert kullanırım,yolu buldugum zaman ibre sonlarda gezer ve ne yaktıgına bakmam çünkü yakması gereken yakıt civarı yaktıgı sürece sorun yok.motosiklet zevk aletidir (üst cc ler) ekonomiyi güşünmemek,performansa bakmak lazım.

ekonomiyi düşünen arkadaşlar 250 cc üzeri motosikletlere hiç bakmasınlar,2 veya 4 silindir olması fark etmez.
yolda giderken durmadan yakıt ibresine bakarsın,bir bakmışsın yoldan çıkıp kaza yapmışsın.
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
Arkadaşim bütçen kisitli ise er-5 derim,tabiiki adam gibisi,turşusu değil.Kawanin en çok ürettiği makinaya sahiptir muhtemelen.GPZ 500,EN 500,KLE 500,ER-5 hepsinde ayni motor var.4-4,5 lt benzin yakar,sorunsuzdur.93 en serisini 20.000 den fazla kullandim.
 
Katılım
27 Mar 2011
Mesajlar
333
Sağolun cevaplar için hocam ama 4-4,5 da yakacagını sanmıyorum 5 leri 6 ları görürüm gibi me geliyor.
Bu arada hyosung da dediğiniz sartlarda yakar benim motorda öyle smokeheadla ve yüksek devirlerle 4,5-5 i bulur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst