Enjeksiyonlu Motoru Vurdurursan Ne Olur ?

Enjeksiyonlu motor vurdurulur mu?

  • Vurdur, vurdur, hiç bişeycik olmaz...

    Oy: 22 41.5%
  • Aman deyim! Vurmayın, vurdurmayın...

    Oy: 11 20.8%
  • Ben bilmem, şurdaki bayım bilir...

    Oy: 20 37.7%

  • Kullanılan toplam oy
    53
Katılım
5 Eyl 2014
Mesajlar
1,225
Gecen benzin bittiginde 1.5 litreyle calismadi, buyuk ihtimalle arkadasta kontagi acik birakti geldigimde korna vs calismiyordu 4-5 kere vurdurduk suanlik birsey yok ama sanki sesi biraz daha fazla cikmaya basladi, rahatsiz degilim bundan :)
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Benim inazumayı 1 ay çalıştırmayınca akü zayıflamış, kontağı açtım enjeksiyon çalıştı lambalar yandı ama marş motorunu çeviremedi, zaten enjeksiyon benzini gönderdi bende ikinci viteste çok yavaş hızda vurdurdum tık çalıştı hiç sorun olmadı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
En son teknolojili modelleri denemedim ama CB 919'u kaç kez vurdurdum ve hiç sorun çıkarmadı.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Motor vurdurulurken ortaya yuksek enerji cikar bu yuzden karburatorlu motorda daha once 2 kere ambul ve sigorta yanmisligi olmustu yuksek volt dan enjeksiyonda virdurdun birsey olmadi olmayacagi gercegini degistirnez enjeksiyon beyni yanarsa en az 1000 tl masraf acar secim size kalmis
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
iyi bişey değil tabi ama ihtiyaç halinde sıkıntı çıkmaz.yalnız 1-2. vites yerine en az3. viteste yapmak taraftarıyım.

enjeksyonlu yeni motorların bazılarında zaten vurdursanda çalışmıyor.yazılımdan kaynaklı
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
iyi bişey değil tabi ama ihtiyaç halinde sıkıntı çıkmaz.yalnız 1-2. vites yerine en az3. viteste yapmak taraftarıyım.

enjeksyonlu yeni motorların bazılarında zaten vurdursanda çalışmıyor.yazılımdan kaynaklı

Öyle galiba evet. Benimde dışarda iken aküm bitti. 3.viteste ve dik yokuşta ancak vurdurduk ve çalıştı.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
............Beyin yada Enjeksiyon ünitesi vurdurma esnasında nasıl bir duruma maruz kalıyor?...........



vurdururken debriyajı bırakıp silindirler dönmeye başladığı an, volant veya kam kenarındaki okuyucu sensörler motorun döndüğünü algılayıp beyne diyor ki enjeksiyonları aç yolla benzini :)

beyin veya diğer elektronik üniteler (abs vs) konjektörün arızalanıp yüksek voltaj göndermediği sürece veya olurya kablolar kısa devre yaparda sigortaların atmassa yanabilir,vurdurmayla hiçbirşey olmaz..

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:19 ----------

......enjeksyonlu yeni motorların bazılarında zaten vurdursanda çalışmıyor.yazılımdan kaynaklı........


hangi motor mesela örmek verebilirmisin?....bu çok tehlikeli bir durum olur..
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
vurdururken debriyajı bırakıp silindirler dönmeye başladığı an, volant veya kam kenarındaki okuyucu sensörler motorun döndüğünü algılayıp beyne diyor ki enjeksiyonları aç yolla benzini :)

beyin veya diğer elektronik üniteler (abs vs) konjektörün arızalanıp yüksek voltaj göndermediği sürece veya olurya kablolar kısa devre yaparda sigortaların atmassa yanabilir,vurdurmayla hiçbirşey olmaz..


---------- Mesajlar birleştirildi - 18:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:19 ----------




hangi motor mesela örmek verebilirmisin?....bu çok tehlikeli bir durum olur..

tehlikeli bir durum olmaz.sadece krankı döndürmüş olursun.
 
Katılım
20 Mar 2013
Mesajlar
507
Marş motorunun amacı da krankın ilk hareketini almasını sağlamak değil mi ? Eğer aracı vurdururken çok sert davranmazsak (1. viteste haşırt diye debriyajı bırakmak gibi) hiçbir şey olmayacağını düşünüyorum.
Karbüratörlü motorumu 2-3 kere vurdurarak çalıştırdım hiç bir şey olmadı.
Renault Broadway, Renault Clio ve Opel Astra yı da vurdurarak çalıştırdık hiçbir şey olmadı.
 
Katılım
7 Nis 2015
Mesajlar
450
mecbur kalmadıkça vurdurmamanızı tavsiye etmiş arkadaşlar:)
yav mecbur kalmadan motor mu vurdurulur?
zevk için vurduran mı var?(bkz: irony)
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Krank dönmeye başladığı anda diğer tüm aksam da çalışmaya başlar! Elektrik üretimi vs.. Birşey olmaz demeyin olur! Motor Çalışır :) Selametle :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst