10v çok düşük, bu voltajda marş bile basmaması lazım ama voltajı tam marş sırasında ölçüyorsanız bu değer normal.
akü ile ilgili problemler genellikle sürekli olur. yani akünün voltajı düşükse hep düşüktür. Marş bastığı halde "bazen" ateşlememe genellikle elektriksel bir soruna işaret eder. Bazı enjeksiyonlu motorlar krank pozisyon sensöründen veri bekler, onu okuyamazsa marş almaz örneğin.
Bunun dışında marş var da ateşleme yoksa, ya yakıt gelmiyordur ya elektrik ya da hava. Yakıt pompası, bujiler, vakum kaçakları. Bunları araştırmak lazım. ama dediğim gibi, sorun aralıklı ise genellikle elektrikle ilgilidir.
Yukarıdaki yorumu marş basabildiğinizi düşünerek yaptım bu arada. Bazen marş basabiliyor bazen basamıyorsanız marş kömürü bitiyordur.