eninde sonunda KTM

Katılım
6 Tem 2005
Mesajlar
227
evt arakadaşlar öncelikle darısı sizin başiniza diyorum artık benim xl 200 benim hızıma dayanamıyacagini anladim kişinda gelmesiyle bana karda sonunkadar çamurda dayanıklı güçlü bir alet lazimdi işte oda ktm :D
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
allah kaza bela vermesin kardeşim güle güle kullan darısı basıma inş. :)
 
Katılım
28 Eki 2005
Mesajlar
88
hayırlı olsun dostum... Allah kazasız belasız kilometreler nasip etsin!
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun allah kaza bela vermesin:cat:
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
743
Abi hayırlı olsun heybetli bi makine kazasız belasız cezasız sürüşler :)
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
670
Allah kaza bela vermsin.Cok guzel bir tercih bende bole bise istoyrum ama daha cokk yolum var.
 
Katılım
6 Tem 2005
Mesajlar
227
arkadaşalar hepinize çok teşekür ederim allah hep beraber bu güzelim makınalara binmek nasip makınam 2001 model ls4 şimdilik aliştirma bakalim ilerde inşalalh sıfır alırız
 
Katılım
22 Mar 2007
Mesajlar
17
slm

dostum bende 183 cm boy var bu makine bana gider mi, bir de kaça bulurum, daha önce motor kullanmadım, iyi sürüşler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hazır topic hortlamış ken sorayım o makine kaç bin banknot..:bounce:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Izlenimlerini sorabiliriz ayrica. Nasil, memnun mu? Artilari ve eksileri? Kronik problem?

:):):)
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı Olsun...

Ayna niye yok?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst