enginkadan Katılım 2 Ara 2006 Mesajlar 196 7 Haz 2007 Konu Yazar #1 engelli olmasına rağmen yinede iki tekerden vazgeçmeyen motosiklet tutkunu arkadasımız.
siyahlimuzin Katılım 12 Mar 2007 Mesajlar 1,166 7 Haz 2007 #2 Allah yolunu açık etsin. önünde saygıyla eğiliyorum abinin :embe::
pg13 Katılım 20 Kas 2006 Mesajlar 327 7 Haz 2007 #3 işte budur motor sevgisi.. saygılarımı sunarım kendisine
lordskeldan Katılım 3 Ara 2006 Mesajlar 548 7 Haz 2007 #6 evet gerçekten saygı duymak lazm buna motor sevdası diyebiliriz sanırm yolu ve farı hep açık olsun :rendeer:
evet gerçekten saygı duymak lazm buna motor sevdası diyebiliriz sanırm yolu ve farı hep açık olsun :rendeer:
Y yeschim Katılım 8 May 2007 Mesajlar 2,060 7 Haz 2007 #8 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. motor aşkı işte ama kendine saygısı olana herkes saygı duyar hayata bağlılık budur helal olsun :rendeer:
motor aşkı işte ama kendine saygısı olana herkes saygı duyar hayata bağlılık budur helal olsun :rendeer:
sanalex Katılım 26 May 2007 Mesajlar 95 7 Haz 2007 #10 motosiklet aşkı bu olsa gerek , vallahi helal olsun :rendeer:
SeRHaTeKiNci Katılım 16 May 2006 Mesajlar 1,761 7 Haz 2007 #11 tebrik ediyorum.::alkiis::::alkiis::::alkiis::
sandman Katılım 23 Mar 2006 Mesajlar 368 8 Haz 2007 #12 İçindeki motor aşkı bunları yaptırıyor olsa gerek abimize.. HElal olsun walla ::biggrinn::biggrinn::biggrinn::repci::
İçindeki motor aşkı bunları yaptırıyor olsa gerek abimize.. HElal olsun walla ::biggrinn::biggrinn::biggrinn::repci::
nitrious81 Katılım 18 Ocak 2007 Mesajlar 2,413 8 Haz 2007 #13 Ne güzel ya adam hayata kusmemıs o sekılde yasamanın yolarını aramıs ve bulmus Motosiklet askı baskadır.
Ne güzel ya adam hayata kusmemıs o sekılde yasamanın yolarını aramıs ve bulmus Motosiklet askı baskadır.
black_dog_rr Katılım 6 Mar 2007 Mesajlar 565 8 Haz 2007 #14 helaalllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll:cat:::alkiis::::alkiis::::alkiis::
helaalllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll:cat:::alkiis::::alkiis::::alkiis::
Crazy Ninja Katılım 14 May 2007 Mesajlar 41 8 Haz 2007 #15 Helal olsun abime.Gerçek motor sevgisi bu olsa gerek.Saygılar