Enduromu dediniz

Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
Yaklaşık 15 gündür DSL deki bir sorun yüzünden internetsizdim ama gezisiz
kalmadım. Bugün 09 -12-2006 Gürhan ile buluşup düştük yollara. Amacımız
İmecik yaylasına gitmekti Altınyaka yolunucıkıp bir müddet gittikten sonra
bir orman yoluna girip buradan Geyikbayırına cıkmak istiyoruz.


1.jpg


ilk molamız

2.jpg




3.jpg


Buradan Söğütcuması nın biraz ilerisine çıkıyoruz. Yukarılara cok yukarılara.


4.jpg




5.jpg




6.jpg


Artık kar maskesini takma zamanı geldi sıcaklık 5 c yekadar düştü


7.jpg



8.jpg




9.jpg


İmeçik yaylası bu dağın arkasında kalıyor yanımıza yedek benzin almayı unuttuğumuz
için vaz geçip Saklıkent e doğru yola çıkıyoruz.

10.jpg




11.jpg




12.jpg




12b.jpg


Saklıkent e ulaşıyoruz hava gerçekten cok soğuk eee yükseklik 2500 metre.
Buradan Sinansu değirmenine dönüyoruz.


13.jpg




14.jpg




15.jpg




15b.jpg


Burada bizi bir köpek karşılıyor.

16.jpg




17.jpg




18.jpg




19.jpg




20.jpg


Sinansu değirmeninden devam edip güzel biryer bulup sucuklarımızı midemize
indiriyoruz

21.jpg




22.jpg



Buradada bir köpek bizi ziyaret ediyor

23.jpg


Fesliken yaylası yoluna çıktıktan sonra herzaman denemek isdediğim

biryola gürhan hadi deniyelim diyor sorgusuz suhalsiz evet diyorum.

24.jpg




25.jpg




26.jpg




27.jpg


Gürhanın bittiğian.

28.jpg




29.jpg


Burada birçok yol var bizi bekliyor.

30.jpg


Artık güneş battı eve dönüş zamanı

31.jpg
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Güzel gezi ellerinize tekerlerinize sağlık.
Yalnız tüm endurocular gibi,sizlerde sözleşmişcesine kanıma giriyorsunuz.
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Siz Antalya'da sıcaklık 5 dereceye kadar düştü diyorsunuz, biz Ankara'da sıcaklık 5 dereceye kadar çıktı diyoruz :queen:

Güzel gezi olmuş. Darısı başıma :)
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
92
mükemmel manzara elinize tekerinize sağlık gönül isterdiki dondurulan her anın içinde benimde oralarda güzel bir enduroyla sizlere eşlik etmek
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
-5 :queen: hava sıcak oluyo öleyken afyonda -31 di geçen sene :queen:
Güzel gezi Darısı hepibizin basına :)
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
manzara muhteşem paylaşım için sağolun güzel bir gezi olmuş
 
Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
1,027
abi helal olsun muhteşem. umarim ben de güzel bir enduro alicam ve bu olaylara giricem hayatta çok lazim şeyler bunlar.
 
Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
Arkadaşlar yorumlarınız için teşekkürler. Ne varsa enduroda var kardeşim.
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Ben bu cross motorları çok seviyorum ama far ve göstergeleri beni gıcık ediyor :p

Çok güzel gezi olmuş, güzel fotograflar... :)
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
ilnapoli' Alıntı:
bu antalyalı endurocular azıttı kardeşim.. ne bu böyle ya..
harduro Nezih Abi'de de fırtına öncesi bir sessizlik var...Nasıl biri geziyle dönecek merak ediyorum doğrusu...:cat:

silves, tekerleklerinize sağlık, güzel gezmişsiniz.:cat:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Biri bana cross ve enduro farkını şeedebilir mi?
Bunlar cross motorlar değil mi?
 
Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
harduro Nezih Abi'de de fırtına öncesi bir sessizlik var...Nasıl biri geziyle dönecek merak ediyorum doğrusu...:cat:

silves, tekerleklerinize sağlık, güzel gezmişsiniz.:cat:

Arkadaşım Harduro nun katırı biraz hasta parça bekliyor sanırım bir iki hafta sonra yine beraber gezeriz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst