Enduromu dediniz

Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
566
Ya bu aralar zaten nx4 falkon kafamda var beni iyicene çıldırtmayın. Çok arada kaldım asya yı zaten satmıyacam biryandan burgman diyorum biryandan nx4falcon diyorum ne yapacağım bende bilmiyorum.
 
Katılım
27 Eyl 2005
Mesajlar
159
Ya arkadaşlar GÜZEL GEZİ OLMUŞ AMA SİTEDEKİ ARKADAŞLAR ORTAYA BİR SÖZ ATIYOR HERKES ONU ELEŞTİRİP DURUYOR SICAKLIK SİZDE BİZDE MESELESİ.YA BU ARKADAŞLARIN GEZİSİNİ ELEŞTİRELİMKİ BİZLERE DAHA GÜZEL KARELER YOLLASINLAR.ARAMIZDA SAVAŞ OLMASIN ÇÜNKÜ HEPİMİZDE MOTOR KANI VAR.HAKSIZMIYIM ?MOTORCU OLMAK AYRICALIKTIR
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst