Ya arkadaşlar GÜZEL GEZİ OLMUŞ AMA SİTEDEKİ ARKADAŞLAR ORTAYA BİR SÖZ ATIYOR HERKES ONU ELEŞTİRİP DURUYOR SICAKLIK SİZDE BİZDE MESELESİ.YA BU ARKADAŞLARIN GEZİSİNİ ELEŞTİRELİMKİ BİZLERE DAHA GÜZEL KARELER YOLLASINLAR.ARAMIZDA SAVAŞ OLMASIN ÇÜNKÜ HEPİMİZDE MOTOR KANI VAR.HAKSIZMIYIM ?MOTORCU OLMAK AYRICALIKTIR