- Katılım
- 4 Nis 2011
- Mesajlar
- 1,752
- Konu Yazar
- #1
Pazar günü ormanda sürdük.Yollar berbat,üstümüz başımız çamur ve ıslaktı.Arka lastiği yolda tutmaya çalışırken ön lastiği de saplandığı yerden çıkarmaya çalıştık.Çok yorulduk terledik.Ama güzel antreman oldu,tecrübe kazandık.220 kg luk motorlar ile arazide yaptıklarımızın faydasını gördük.
Motorlar çok keyifli idi.
Bir de videomuz var! Hadi iyi seyirler:king: HD izleyiniz
Özgür Ben Yıldırım Uğur keyifli bir gün geçirdik.

Ekip çok sağlamdı.Latif Korkmaz eğitim tadında bir gün yaşattı.İslam Yıldız ise motor ile nasıl ağaca tırmanılır bol bol bize gösterdi.Önder de yaramazlıkları ile ekibi tamamladı.

Ben de merak ettiğim Ktm 250 EXC yi doya doya test etme imkanı buldum.Çok zevk aldım çok eğlendim.Harika bir motor.
İslam Yıldız

Bu bir hatıra

Neyse son fotoğrafıda ekleyeyim.Hoşçakalın

Motorlar çok keyifli idi.
Bir de videomuz var! Hadi iyi seyirler:king: HD izleyiniz
Özgür Ben Yıldırım Uğur keyifli bir gün geçirdik.

Ekip çok sağlamdı.Latif Korkmaz eğitim tadında bir gün yaşattı.İslam Yıldız ise motor ile nasıl ağaca tırmanılır bol bol bize gösterdi.Önder de yaramazlıkları ile ekibi tamamladı.

Ben de merak ettiğim Ktm 250 EXC yi doya doya test etme imkanı buldum.Çok zevk aldım çok eğlendim.Harika bir motor.

İslam Yıldız

Bu bir hatıra

Neyse son fotoğrafıda ekleyeyim.Hoşçakalın
