Enduro Yaptık!

Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Pazar günü ormanda sürdük.Yollar berbat,üstümüz başımız çamur ve ıslaktı.Arka lastiği yolda tutmaya çalışırken ön lastiği de saplandığı yerden çıkarmaya çalıştık.Çok yorulduk terledik.Ama güzel antreman oldu,tecrübe kazandık.220 kg luk motorlar ile arazide yaptıklarımızın faydasını gördük.
Motorlar çok keyifli idi.
Bir de videomuz var! Hadi iyi seyirler:king: HD izleyiniz…

Özgür Ben Yıldırım Uğur keyifli bir gün geçirdik.


Ekip çok sağlamdı.Latif Korkmaz eğitim tadında bir gün yaşattı.İslam Yıldız ise motor ile nasıl ağaca tırmanılır bol bol bize gösterdi.Önder de yaramazlıkları ile ekibi tamamladı.


Ben de merak ettiğim Ktm 250 EXC yi doya doya test etme imkanı buldum.Çok zevk aldım çok eğlendim.Harika bir motor.

İslam Yıldız


Bu bir hatıra:)


Neyse son fotoğrafıda ekleyeyim.Hoşçakalın:)
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
496
Polonez ve Cumhuriyete gitmişsiniz sanırım aman dikkat edin domuz çıkıyor, ben izlerken çok zevk aldım devamını bekliyoruz:)
 
Katılım
26 May 2011
Mesajlar
186
Araziyede girebilen yol motoru benim yorumum.Extreme isler yapilmayacaksa gayet yeterli.Islam extreme seyler yapti o motorla gerci :)
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Bnde Düşünüyorum Adam Akıllı Bir EXC-F 250 bakalım,
satıcı 12,500 diyor ben 10 bin verdim ama inmiyor :)

beklyorum fiyatın düşmesini :)

Güzel Gezi Olmuş,
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Evet o taraflara da gittik.Domuz dan haberim var tesekkurler:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:13 ----------

Cok eglendik tesekkurler.Herkese tavsiye ederim

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:15 ----------

Evet ben de muhtemelen 690 alacagim.Uzun turlarda yapabilmek icin.

Bnde Düşünüyorum Adam Akıllı Bir EXC-F 250 bakalım,
satıcı 12,500 diyor ben 10 bin verdim ama inmiyor :)

beklyorum fiyatın düşmesini :)

Güzel Gezi Olmuş,
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
birara suat abi ve fırat abinin ayazağadan başlayan parkuruna girmenizi tavsiye ederim özellikle bu havalarda tadından yenmez, paylaşım için saol.
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Yine çok güzel bir video.
Daha sık isteriz.
1190 ıda arıyor bu gözler :cherry:

Kazasız, belasız sürüşler İnşallah.
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
keske bunu yaparken doğaya da saygılı olabilsek,ben yanlışmı anladım bilmiyorum ama ben sondan bir önce ki fotoğraftan hiç hoşlanmadım,bari marifetmiş gibi poz vermese imiş.
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Cross iştagım felaket kabardı :)

Trafik yok insanlar yok doga ile iç içesin ve özgür olabildigin en güzel yer bence ..

Asvfta sürmekten çok daha keyifli. Herkesin hayalinden 2nci motor olarak bi cross enduro yatar ufak kaçamaklar için :)
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Evet daha once duymustum.Tesekkur ederim oneri iyi oldu bir firsatta gidebiliriz umarim
birara suat abi ve fırat abinin ayazağadan başlayan parkuruna girmenizi tavsiye ederim özellikle bu havalarda tadından yenmez, paylaşım için saol.


---------- Mesajlar birleştirildi - 20:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:01 ----------

Cok tesekkurler.Motora binmeye vakit ayirmak ayri bir dert videoyu yapmasi ayri bir dert:)
Vakit en buyuk sikintimiz.1190 her zaman Kalbimizde;)

Yine çok güzel bir video.
Daha sık isteriz.
1190 ıda arıyor bu gözler :cherry:

Kazasız, belasız sürüşler İnşallah.
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Ben de teşekkür ederim yorum için.
Evet kalabalık ve çok keyifliydi.İyi sürücülerde olunca keyif kat kat arttı:)

Kadro kalabalıkmış, video güzeldi. :)


---------- Mesajlar birleştirildi - 22:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:26 ----------

Haklısın.Kardeşim terbiyesizdir zaten.Fotoğrafı da ben çektim.Doğaya hiç saygımız yok.Hep zarar vermek için gidiyoruz:)

keske bunu yaparken doğaya da saygılı olabilsek,ben yanlışmı anladım bilmiyorum ama ben sondan bir önce ki fotoğraftan hiç hoşlanmadım,bari marifetmiş gibi poz vermese imiş.
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Kesinlikle bambaska bir zevk.2.motor olarak arazi kesinlikle olmali☺Zihin bombos oluyor.Surus tamamen farkli ve surekli bir adrenalin.Daha bir ozguruz sanki orada

Cross iştagım felaket kabardı :)

Trafik yok insanlar yok doga ile iç içesin ve özgür olabildigin en güzel yer bence ..

Asvfta sürmekten çok daha keyifli. Herkesin hayalinden 2nci motor olarak bi cross enduro yatar ufak kaçamaklar için :)


---------- Mesajlar birleştirildi - 23:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:41 ----------

Enduromarket Latif Korkmaz yardımcı oluyor.Düşünüyorsanız tavsiye ederim.

motorları kiraladınız mı?


---------- Mesajlar birleştirildi - 23:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:33 ----------

Aynen devam,onun da sana selamı var.

bravo hatıra bırakmaya devam,kardeşe selam.
 

MCV

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
928
Bol çamurlu ve zevkli bir gezi olmuş.
Paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
:joker:joker: Belki bir gün serilerime eklemeyeyim de böyle birşeyi , ben napayım.. İşte o an nefes alırım,gerçekten yaşadığımı hissederim.Atan kalp atışımı işte o an duyarım kulaklarımda,yaşıyorum ! derimmm derimm!!!!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst