Enduro SimüLasyonu ( ağırLık merkezi kontroL )

Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
paylasım için tesekkürler hemen denemem lazım .. :)



ilk izlenimlerim : biraz gerçekçi değil gibi ama güzel oyun .. kraloyun'da bi benzerini oynamıştım ..
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
3 Ü geçebilen oldumu? .....:cyclopsan
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
supermiş yau:mrgreen: (25karakterlilevel)


ya ben de 3 te kaldım. ama 3 cok keyifliymis. ben simdiden 7yi falan dusunmeye basladım 3 boyleyse. bi de gercekten orda sürdügümü düsünüyorum, adamın düşüp-katlanışları falan korkunç:)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2 inici linkteki güzeldii 6 ıncı seviyede sıkıldım aynı bizim tequ ya benziyordu..
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
6 ya kadar gelebildim uhhh yoruldum yav.

:cyclopsan7 yaptım...ee başım göğe mi erdi??
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oyunun alt tarafında oyunun 3 üncü versiyonu var..
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Hehe bunda adamda düşüyomuş motosikletten her ne kadar çuval gibi düşsede güzelmiş:p
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
ya arkadaşlar.3ü geçen varmı:pr:

denedim ve 7ye geldim:) , daha sonraki denemelerde oyunu bitiririm sanırım , işte resmi aşağıda :wiinkk:

ddfdfek2.jpg


oyun bitti , sekizinci etap son etap ...

ddfdflq1.jpg
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst