Endonezyadayim sorularinizi merak ettiklerinizi sorabilirsiniz.

Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Honda Cg lerin bende ayrı yeri oluştu, oralarda 2022 model Honda Cg varmı?

Endonezya,Malezya,vietnam gibi ulkelerde,

Cg ve tarzi makinalar tutulmaz.

Çogunlukla yamaha,honda,modenas Cub motorlar var.

Su sogutmali 6 vitesli,15hp li olanlarida var.

Titan(cg-cgl) ve fz150 gibi makinalar brezilya,arjantin,kolombiya,meksika gibi ulkelerde tercih ediliyor.muhtemelen o modellerin uretiminin guney ve latin amerikada olmasi sebebiyle.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:47 ----------

https://paultan.org/2020/12/30/2021-yamaha-exciter-launched-in-in-vietnam-rm8235/yamaha-exciter-155-vva-vietnam-feat-1/

https://paultan.org/2020/12/30/2021...rm8235/yamaha-exciter-155-vva-vietnam-feat-1/

Şu makina buraya ithal edilse,ilk alanlardan olurum
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Rte super diyenler oluyor evet. Beni araplarla karistiriyorlar nereye gitsem ilk arapsin diyorlar :) kadinlar cok da guzel degil ki zaten kucukler kisalar. Benim esim de öyle.
150cc ustu yok. Yzf r 125 var 250 yok
Xmax 250 forza 250 yok ki boylari kisa o motorlari kullanamazlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:48 ----------

kayakoykivanc instagramim. Orada herseyi paylasiyorum takip edebilirsiniz. :)1 bucuk ay daha buradayim

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:49 ----------

Pipili burada yok. Cakartadayim gerci. Bu sabah baliye geciyorum
Oraya da bi bakayim 😀

Takip attım kivanc
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
Cub zaten şehir içi için tasarlanmış bir motor açılımı city urban bike yani şehir kent motorsikleti bizde tam aksine köy yerlerinde kırsalda kullanıyor temelde …
 
Katılım
15 Ocak 2018
Mesajlar
3,624

Yamaha-Exciter-155-VVA-Vietnam-1-850x680.jpg


Bayıldım :cat::cat::cat::cat:

Kaldı ki tam zamanı. Şimdi gelse bütün yakın piyasayı toplar. Cup almayanlar, tercih etmeyenler sıklıkla tipinden şikayetçi. Neredeyse hepsi bu tipe birşey diyemez, severek tercih eder. Hatta bu gelirse piyasadaki bundan önceki cup' lar artık "eski model" olarak görünmeye başlar şüphesiz. Bu da, hali hazırda cup kullananların da değiştirmesi için bahane ve ortam yaratır. Hali hazırda eldekiler de daha çok kırsala doğru kayar. Son hız da bu tip bir makine için hayal gibi. Gerçekten de gelirse ve fiyatı biraz olsun mantık çerçevesinde kalırsa piyasayı toplar, millet buna birkaç ay beklemeyi göze alır.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
Çin’den o kadar motor getirten firma var şu honda nın supercub benzerini biri getirse uygun rakama millet scooterı satar ondan alır ben bile alırım hastasıyım o kasanın sanat eseri portre gibi koy salona biblo niyetine izle .//
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,037
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Şu Yamaha'nı Exciter 155 gerçekten çok güzel ama buraya gelemez; ABS yok.
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
Keyifli gezmeler, Cakarta çok sarmaz Bali’ye geç orası daha başka
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
Şehirler de bizde cub motor tutmamasının sebebi Asyalılar ufak tefek insanlar onlara büyük bile gelebilir cub motor ama biz yapılı insanlarız bizim altımızda o sele kayboluyor ..

Selesi super cub gibi yayvan düz scooter selesi gibi kısaca geniş bir cub olsa şehirlerde de cub motor bizde çok satardı ..
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Gerçekten Endonezya erkek boy ortalaması 1,58 imiş. Şaşırdım doğrusu. Demek ki üreticiler 1,58'i baz alıyorlar. İlginç.

Bu arada Türkiye boy ortalaması 1,74. Tam benim boy.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Ara 2019
Mesajlar
238
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Koyuyorym foto da hikaye de 😀😀
 
Katılım
28 Haz 2022
Mesajlar
189
Arkadaşlar bende innova 2006 model sadece ve sadece 6 binde gri renk 🔥
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Kivanc orada motor fiyatları nasıl?
Yani kac asgari ucret ile ne kadar motor alınır?
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
Benim bildiğim Endonezya’da honda Suzuki kawasaki tvs yerli üretim yapıyor hatta zamanında Türkiye ye yollanan kawasaki ninja250r 250sl falan Endonezya yapımı idi ..

Şu anda Suzuki gsx125 , 150 , f150, gsxr 150 , honda cb150, cb150r , cb150x falan bir sürü Honda’nın 125-150-250 cc lik modelleri Endonezya’da yerli üretim diye biliyorum

Hatta viar mı velar mıydı öyle bir markaları vardı o markada Çin zongshen falan modellerini üretiyor bizdeki mondial gibi hatta vortex 250 diye bir modelleri vardı bizdeki rx3 ile aynı motor .
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Benim bildiğim Endonezya’da honda Suzuki kawasaki tvs yerli üretim yapıyor hatta zamanında Türkiye ye yollanan kawasaki ninja250r 250sl falan Endonezya yapımı idi ..

Şu anda Suzuki gsx125 , 150 , f150, gsxr 150 , honda cb150, cb150r , cb150x falan bir sürü Honda’nın 125-150-250 cc lik modelleri Endonezya’da yerli üretim diye biliyorum

Hatta viar mı velar mıydı öyle bir markaları vardı o markada Çin zongshen falan modellerini üretiyor bizdeki mondial gibi hatta vortex 250 diye bir modelleri vardı bizdeki rx3 ile aynı motor .

Bu Zongshen neredeyse, Dünya nın her ülkesinde , oradaki bayinin istediği isimle üretim yapıyor. Bizde Mondial, USA da CSC cyclone, Birleşik krallıkda
Honley Venturer, Rusya da Minsk 3 gibi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst