Endonezyadayim sorularinizi merak ettiklerinizi sorabilirsiniz.

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Ara 2019
Mesajlar
238
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
M2 ye 1 milyon motosiklet düşüyor.
Cakartadayim 4 gündür.
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,644
Motosikleti
Ns200 15"
Honda Cg lerin bende ayrı yeri oluştu, oralarda 2022 model Honda Cg varmı?
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
2,759
Motosikleti
Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
Türk olduğun anlaşılıyor mu veya belli ediyor musun? Sana da yolunu kesip, RTE yi sorup dua isteyenler oldu mu?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Ara 2019
Mesajlar
238
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Rte super diyenler oluyor evet. Beni araplarla karistiriyorlar nereye gitsem ilk arapsin diyorlar :) kadinlar cok da guzel degil ki zaten kucukler kisalar. Benim esim de öyle.
150cc ustu yok. Yzf r 125 var 250 yok
Xmax 250 forza 250 yok ki boylari kisa o motorlari kullanamazlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:48 ----------

kayakoykivanc instagramim. Orada herseyi paylasiyorum takip edebilirsiniz. :)1 bucuk ay daha buradayim

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:49 ----------

Pipili burada yok. Cakartadayim gerci. Bu sabah baliye geciyorum
Oraya da bi bakayim 😀
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,547
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Sıra bende derse daha sakat :)

Normalde "Hayatının dayağını yer" derdim ama bunların hepsi orada Muay Thai ya da en kötü Kung Fu falan biliyordur. Kesin o teknik ve hırsla kafa göz dalarlar bize. Tek çözüm; ölü taklidi yapmak.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
Adamlar demek ki olması gerekeni sürüyor city urban bike sürüyorlar şehir içi trafik te gayet ideal ..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst