- Katılım
- 28 May 2006
- Mesajlar
- 687
- Konu Yazar
- #1
Dün sabah Urla/İzmir'den yola çıkarak saatte 1 mola vererek 681KM yaptım!
GPS e bakıyorum, 9 saatte yapmışım bunu. Ortalama hareket halinde hız 75 imiş..
Aynı gün içinde Bandırma'ya gittim ve geldim (bir arkadaş motorunu İstanbul'dan teslim alacaktı, ona eşlik ettim).
VFR ile yaptığım en uzun yol bu oldu! Yorulmadım desem yalan olur, ama en çok
1) Yolların kötülüğü (doğru dürüst bir otoban yapamamışlar bu önemli merkezler arasına),
zıplaya hoplaya gittim valla.
2) Şöförlerin hataları (ters yoldan gelenler, garip dönüşler yapanlar, hışımla geçip yavaşlayanlar, vs). Birkaç tanesini ama "warp hızında" tekrar geçtim
...ile uğraştım.
Güzel yerler gördük, meger o yol çok yeşilmiş, bol ormanlar gördük, güzel manzaralar..
İlginç yerlerde durdum yemek yedik yada çay içtik. Eve döndüğümde yeniden doğmuş gibi oldum! Harika bir geziydi, herkese tavsiye ederim
-turgut
GPS e bakıyorum, 9 saatte yapmışım bunu. Ortalama hareket halinde hız 75 imiş..
Aynı gün içinde Bandırma'ya gittim ve geldim (bir arkadaş motorunu İstanbul'dan teslim alacaktı, ona eşlik ettim).
VFR ile yaptığım en uzun yol bu oldu! Yorulmadım desem yalan olur, ama en çok
1) Yolların kötülüğü (doğru dürüst bir otoban yapamamışlar bu önemli merkezler arasına),
zıplaya hoplaya gittim valla.
2) Şöförlerin hataları (ters yoldan gelenler, garip dönüşler yapanlar, hışımla geçip yavaşlayanlar, vs). Birkaç tanesini ama "warp hızında" tekrar geçtim
...ile uğraştım.
Güzel yerler gördük, meger o yol çok yeşilmiş, bol ormanlar gördük, güzel manzaralar..
İlginç yerlerde durdum yemek yedik yada çay içtik. Eve döndüğümde yeniden doğmuş gibi oldum! Harika bir geziydi, herkese tavsiye ederim
-turgut