En sonunda Son aşkım Falconumu aldım

Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
Arkadaşlar en sonunda uzun uğraşlardan sonra 2005 Model falconumu aldım şu an kapının önünde allah kaza bela vermesin.

Baya zor oldu kendi motorumu Ybr, eşimin motorunu Today, satttıktan sonra biraz borç ve kredi ile offf çokı zor oldu bi bilseniz

Ama sonunda muradıma erdim. Allah kaza bela vermesin diyorum.

Ne bilim işte duygularımı paylaşmak istedim.

İyi günler hayırlı ramazanlar.
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
işte bir akıllı endurocu daha :cat:

pardon pardon yanlış oldu, endurocular zaten akıllıdır :queen:

hayırlı olsun :rendeer:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
ne güzel vallla bende bişi alsam keşke bir an evvel profesyonel artçı oldum...
sana hayırlısı olsun...
kazasız belasız sürüşler...:)
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
196
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah kaza bela vermesin darısı başıma inş.:D
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
hayırlı olsun çok güzell motorrr, arkadaşımdaa vardıı sattı, satmadann öncedee bayaa birr binmişliğimm varrr sürüşündenn çokk zevk aldığım motorlardann biridirrr....tekrarr hayırlıı olsunnn...
 
Katılım
11 Ağu 2007
Mesajlar
91
kazasız belasız sürüşler dilerim. Allah kötüyle eş etmesin . zevkli sürüşler diliyorum:rendeer:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
eee kurban fotolar nerde :rendeer::rendeer:

foto isterizzzzz:cat:
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
335
Hayırlı Ugurlu olsun kardess Allah kaza bela vermesinn Bi kaç tane foto olsaydı ıyı olacaktı kanımca neysee Yıne de Hayırlı Ugurlu olsun... :)
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanman dilegiyle.

Bu arada forumda enduro alanların sayıları artıyor ama enduroların gezi topiclerinde tık yok:silent: Sanırım makinalarını pastane önlerinde kullanıyorlar.:p

Aldığın enduronun hakkını verebilmen dilegiyle.:cherry:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
FoTosuz tebrik yok işteee..........:p:p
Gözümüz enduro görsün yaw:p:p
Hayırlı olsun....:)
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
işte bir akıllı endurocu daha :cat:

pardon pardon yanlış oldu, endurocular zaten akıllıdır :queen:

hayırlı olsun :rendeer:

saol prometheus.

evet dediğin gibi akıllıdır ama diğer motorcular yanlış anlamasın:cherry:

Allah kaza bela vermesin darısı başıma inş.:D

inşallah dostum darısı seninde başına

sabret olur inşallah gerçekten inanırsan olur ama

eee kurban fotolar nerde :rendeer::rendeer:

foto isterizzzzz:cat:

Fotolar yakında inşallah biraz bekleyin max bayramda koyarım daha çekmedim bile :D
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
hayırlı sürüşler hocam .falcon bildiğim kadarıyla güzel fakat yakıtı biraz fazlaymış.Selesi yüksek olduğundan iri gösterişli bir motor.Güle güle bin.
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
Hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanman dilegiyle.

Bu arada forumda enduro alanların sayıları artıyor ama enduroların gezi topiclerinde tık yok:silent: Sanırım makinalarını pastane önlerinde kullanıyorlar.:p

Aldığın enduronun hakkını verebilmen dilegiyle.:cherry:

benim onun hakkını vermeme gerek yok o hakkını versin yeter bende onun için aldım zaten.

FoTosuz tebrik yok işteee..........:p:p
Gözümüz enduro görsün yaw:p:p
Hayırlı olsun....:)

fotolar yakında arkadaşlar bi dijital makina ediniyim hemen koyucam.

Bayramda inşallah şöle bi gözünüz gönlünüz açılsın ::D
 
Katılım
4 Ağu 2006
Mesajlar
99
Kardeş motorun hayırlı olsun.ALLAH kaza bela vermesin,iyi günlerde kullanmak dileğiyle...Benimde niyetim enduroya geçmek gerçi şu anda racerciyim..herkese selam....
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Hayırlı olsun,Allah kaza bela vermesin.Güle güle kullanın

Darısı istediği motora kavuşamayanlara...
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563
hayırlı olsun...fazla yakıyo diyorlardı yakıt sarfiyatını söylermisin..yok yok sen biraz bahset motosikletin den:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst