- Katılım
- 12 May 2007
- Mesajlar
- 332
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar en sonunda uzun uğraşlardan sonra 2005 Model falconumu aldım şu an kapının önünde allah kaza bela vermesin.
Baya zor oldu kendi motorumu Ybr, eşimin motorunu Today, satttıktan sonra biraz borç ve kredi ile offf çokı zor oldu bi bilseniz
Ama sonunda muradıma erdim. Allah kaza bela vermesin diyorum.
Ne bilim işte duygularımı paylaşmak istedim.
İyi günler hayırlı ramazanlar.
Baya zor oldu kendi motorumu Ybr, eşimin motorunu Today, satttıktan sonra biraz borç ve kredi ile offf çokı zor oldu bi bilseniz
Ama sonunda muradıma erdim. Allah kaza bela vermesin diyorum.
Ne bilim işte duygularımı paylaşmak istedim.
İyi günler hayırlı ramazanlar.