En sonudaaaaaaaaaa

Katılım
14 Ocak 2006
Mesajlar
110
evet arkadaşlar en sonunda kendimi kasarak(oldukça) yeni motorumu almış bulunmaktayım artık bir mavi YbR 125 im var bunu sizinle paylaşmak istedim hemenn darısı almak isteyen tüm arkadaşların başına marmaristen herkese selamlar :cherry: :queen:
 
Katılım
14 Ocak 2006
Mesajlar
110
tşkler elimden geldigince bakmaya çalısıyorum :)
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
8
arkadaşım unutma motor sadece üzerine binip hava atabileceğin bir araç değildir onlar bir gül kadar narin ve hassas araçlardır ona binmek için sevmen gerekir bakımını eksiltme servis şart değil bildiğin kadar ilgi gösterki oda yüzünü kara çıkarmasın sen onu sev oda seni sevsin hayırlı olsun
 
Katılım
14 Ocak 2006
Mesajlar
110
joseph_PLSRCK125' Alıntı:
arkadaşım unutma motor sadece üzerine binip hava atabileceğin bir araç değildir onlar bir gül kadar narin ve hassas araçlardır ona binmek için sevmen gerekir bakımını eksiltme servis şart değil bildiğin kadar ilgi gösterki oda yüzünü kara çıkarmasın sen onu sev oda seni sevsin hayırlı olsun
yusuf banamı söylüyosun bunu senin pulsarın haykırışlarını tüm datça yolu dinlemiyomu hain motorumuda ne kadar sevdigimi zaten biliyosun elimden gelse onla yatıp uyurum ben alla alla :pr:
 
Katılım
17 Eki 2004
Mesajlar
542
Hayırlı olsun kardeşim.Ama bu sevincin en fazla iki ay sürecek.Bu iş çok pistir.İçine girince anlıyorsun.İki ay sonra acaba neyle değiştirsem diye düşüneceksin.Bunun da sonu yok.:rendeer:
Ah bir Fazer'im olsa!!!:pr:
 
Katılım
14 Ocak 2006
Mesajlar
110
tşkler yaşamaya başladım bile honda beat 4 ay dayandı bunu alabilmek için önümdeki dört ayımı senede bağladım sonu yok ama olsun :) fazer konusunda haklısın ahhh bi fazerim olsa
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
11
Hayırlı olsun kardeş. Ben de ybr kullanıcısıyım. Motoruna iyi bakarsan sana hiçbir sorun çıkarmaz.Çok memnun kalırsın.Allah kazasız belesız kullanma nasıp etsin kardeş.
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
218
ooo hayırlı olsun abi en iyisini yapmışsın allah kazadan beladan korusun...:cat:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Hayırlı uğurlu olsun dostum kazasız belasız iyi günlerde kullanırsın inşallah :rendeer: :cat:
 
Katılım
21 Şub 2006
Mesajlar
25
Hayırlı olsan hocam :) darıcı bizimde acill olarak başımıza :) bu gidişle ötv bırakmıycak peşimizi :)
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
129
hayırlı olsun allah kaza bela vermesin neşeli mutlu sürüşler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst