En sağlam fıkra bilen buraya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
615
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Temel sabah ucagi ile Paris'e gidiyor. Islerini tamamlayip aksam ucagi
ile Istanbul'a donmek istemekte... Aksilik iste, ucagi kacirir. Saat
23.30'de luks bir otelin yolunu tutar. Odasina cikip uyur. Sabah yedide
resepsiyona gidip hesabini sorar. Eline bir fatura uzatirlar.

Temel sasirir:

- Yahu bir basimizi koyduk ve kalktik 400 Euro...olur mu? der.
- Ama efendim hizmetlerimiz var.

Temel faturaya bakar T.K.P 100 Euro

- T.K.P ne?
- Tenis kortlarini kullanma parasi
- Ben kullanmadim ki? der Temel
- Kullansaydiniz efendim 6 tane kortumuz var. der Resepsiyon memuru

Temel yine bakar faturaya H.K.P 150 Euro
- Bu ne?
- Havuzu kullanma parasi
- Kullanmadim ki? der Temel.

Resepsiyon memuru gayet sakin bir sekilde
- Kullansaydiniz 3 tane havuzumuz var 2 tanesi olimpik.

Temel çok sinirlenir ve hemen bir kalem ister.
Faturanin altina aynen sunu yazar.
"T.S.P 500 Euro" ve resepsiyon memuruna uzatir.
-Ver bakalim 100 Euro. Sizin de bana 500 Euro borcunuz vardir, der
Temel.

Resepsiyon memuru sasirir
- T.S.P ne oluyor?
- Temel'i S..me parasi.
- Aman efendim olurmu oyle sey estagfurullah. der resepsiyon memuru
- Kardesim, Temel burdaydi. S..seydiniz. Butun gece musaittim. Hadi ver
ordan 100 Euro'mu.
:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
615
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Agop ile Eleni evlenmişler ve cicim aylari bittikten sonra Agop eve gelip koltuguna kurulur kurulmaz, gazeteyi yüzüne çekip Eleni'yle hiç ilgilenmez olmus.Günlerden bir gün Eleni Agop'tan ilgi beklentisi ile;

-"Bre Agoppp! Mutfagin penceresi bozuldu,yaparsiinn?"

Agop, gazeteyi yüzünden indirmis, gayet sinirli bir sekilde;

" Niye, ben pencereciiii?"

Ertesi gün Eleni yine ilgi görmek umuduyla,

" Bre Agoppp, mutfakin muslugu bozuldu yaparsiinnn?"

" Niye, ben muslukçiii?"

Bir sonraki gün " Bre Agoppp, tuvaletin sifoni bozuldu, yaparsiinn?"

"Niye, ben pokçii?"

Ertesi gün eve gelen Agop bi bakar hersey tamir edilmis,

" Kuzum Eleni bunlari sen yaptinn?"

"Yoo.."

"E, peki kim yapti?"

"E, bilirisin, kapici Abdurrezzek'in bende gözi vardir, yaparsin?dedim,oda dedi yaparim, ama bi sartla..."

Agop merak icinde sorar,

" Neymis?"

Eleni:

" E,dedi bana ,ya benimle yatarsin, yada bi pasta yaparsin."

Agop rahatlar,

" Peki kuzim, ne pastasi yaptin?"

Eleni sinirlenir;

"Niye ben pastaciii?

:thumleft:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
615
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yük ve yol...

Yük ve yol...

Ancak sırtına aldığın yükle bu mesafeyi aşabilirsen, ücret mevzubahis oluyor. Aksi olursa, cereme çekiyorsun!

Bunu düşünüyordum. Yanımdaki hamalla yola çıktık. İhtiyardı. Kendinden büyük bir yük almıştı. Benim sırtımda ise birkaç bavul vardı sadece, onunkinin çeyreği... Diyordum ki içimden "Çok gitmeden kıvrılırsa titreyen bacakları, yüklenirim sırtındaki yükün yarısını!.."

Nitekim, çok geçmeden dedi ki: "Mola vakti. Gel biraz dinlenelim!...

"Ne molası, dedim ona hayretle. Ben daha terlemedim!.."

Sözüme aldırmadı. Durdu. Çöktü. Salarken yükünün ipini "Sen de dinlen hadi" dedi.
Benim canım sıkılmıştı bu işe. Genç olduğumu, ondan kuvvetli olduğumu,
bunun gibi bir bunakla yola çıkmamın ne büyük hata olduğunu düşünüyordum. O ihtiyar, bir bacağını azıcık uzatmış halde sessizce dinleniyorken, ben huzursuz bir şekilde ayakta dolanıyordum. Bir saat kadar sonra yine durdu, oturdu, dinlendi. Ben kızgınlıkla dolandım etrafında...

"Yükünü indirip sen de dinlen", demesine aldırmadım, ona daha çok kızdım...

Sonra yine durdu. Bana da "dinlenmemi" söyledi yine ama dinlenmedim. Yarım saat sonra "dinlenelim mi" diye sordu, aksi aksi başımı salladım...

Kaçıncı molasıydı hatırlamıyorum, birden bire dizlerimin bağı çözüldü.
Kafamın içinde uçuşan kara kara sinekler sustu, çöküp kaldım. Kayış kolumdan çıktı, sırtımdaki bavullar kaydı. Ne kadar zaman geçtiğini fark etmedim.

Uyumuştum da uyandım mı, yoksa bayılmıştım da ayıldım mı anlamadım...

Baktım kendi kocaman yükünün üzerine benim bavullarımı da bağlamıştı. Küçük tasına birazcık su koyup dudağıma dayadı, içtim. Sonra koluma girerek;
"Hadi kalk, dedi. Bana yaslan. Ağır ağır gider ve bir süre sonra gene dinleniriz."

Dediğini yaptım. Omzundan güç aldım, ama asıl anlattıkları iyi geldi bana.

"Ben yılların hamalıyım, dedi. Nice pehlivan yapılı adamlar gördüm. Çoğu,
dinlenmek istemediklerinden yükleriyle birlikte kendilerini de toprağa serdi sonunda... Yolda gördüğümüz saçılmış kuru kemiklerin çoğu, anlattığım bu insanlara ait... Halbuki bir yükü "taşımak" bizim işimiz, "altında ezilmek" değil!.. Unutma ki bir yük taşıdıkça ağırlaşır. Dinlenerek sen yükünü hafifletiyorsun! Belki günün birinde hamallığın şekli değişir. Belki o günleri ben göremem. Ama sen kavuşursan o zamanlara, aman ha, kafanın içinde de sakın yük taşıma... Akşamları bırak ve hafifle... Sabah dinlenmiş olarak yeniden tekrar taşırsın yükünü. Bizim işimiz, bugünü yarına taşımak, bugünün altında yok olmak değil. Çünkü yarınlarda bizi bekleyenler var, taşıdıklarımızı bekleyenler var...

:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
615
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Asiri ishalden sikayetci biri Cerrahpasa'ya gider hemen.. ama burokrasiden dolayi belgeleri karisir ve kahramanimizi yanlislikla psikiyatri servisine havale ederler..

15 gun suren tedaviden sonra, taburcu olacagi gun, bir arkadasi karsilamaya gelir
- "Noldu gecti mi ishal ?"
- "Hayir gecmedi ama artik takmiyorum"

:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
615
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beyin Ne İş Yapar?

Beyin Ne İş Yapar?

Temizlikçi bir kadın dışardan ilkokul diploması almak için sınava girer.

Tabiat bilgisi soruları ve cevapları şöyle:

Soru: Mide ne iş yapar?
Cevap: Sindirim yapar, yediklerimizi öğütür.

Soru: Akciğer ne iş yapar?
Cevap: Solunum yapar, bizi yaşatır.

Soru: Kalp ne iş yapar?
Cevap: Dolaşım yapar.

Soru: Beyin ne iş yapar?
Cevap: Bizim apartmanda kapıcılık yapar...

:queen:
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Bizim Temel Afrikaya safariye gider ve maalesef
aslan avındayken 11 aslanın saldırısına uğraması
sonucu bir kolu bir bacağı ve penisi kopmuştur.
Temelin kopan bacağının yerine Panter bacağı ,
kolunun yerine maymun kolu, penisinin yerine fil
hortumu takılmıştır.
Temel kasabasına döndügünde halini gören arkadaşı
Dursun sorar:
- Lan olim nedur ha bu hal?
Temel cevap verir:
- Panter kibi koşayrum maymun gibi tırmaniyrum ha
bi tek penisimden şikayetim vardur
Dursun:
- Haçan niye?
Temel:
- Ula nerde bir tutam ot görse kötüme sokayi..
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
189
adamın bırınde cokk kotu bağsur varmıs..
doktora gitmiş doktor krem vermiş hergun on dakıka dötünü bu kremle ov yada sen gel ben dötüne krem surerım demiş doktor ama 15 milyon paranı alırım demiş
adam kabul etmiş.. 1 aygecmiş adam bıkmıs doktora para vermekten eve gitmiş karısına şu kremi dötüme sür demiş.. karısı nasıl olacak demiş... adam bir aydır doktora gidiyorum ogrendim demiş... adam eğilmiş karısına arkasına geçmesini soylemiş... sonra karısına sağ elini sağ omzuma sol elini sol omzuma at demiş karısı sağ elini kocasının sağ omzuna sol elinide sol omzuna atmış kocasına sormus simdi ne yapayım..
adam cevap vermiş..
-waay o.r.p.coocugu..!!!!! :thumleft: :thumleft: :thumleft:
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Öğretmen öğrencilere soru soruyor: - "Ağaçta 7 kuş var. Avcı ateş ediyor, 3 tanesini vuruyor. Ağaçta kaç kuş kaldı?" Biri cevap veriyor: - "4 kuş kalır." Başka bir çocuk da hemen atılır: - "Hayır öğretmenim ateş edince bütün kuşlar uçar, ağaçta hiç kuş kalmaz..." Öğretmen bunun üzerine: - "Cevap yanlış ama stilini sevdim", der. Çocuk buna karşılık verir: - "Öğretmenim, ben de bir soru sormak istiyorum... Karşıdan 3 bayan geliyor, ellerinde dondurma var. Biri yalayarak yiyor, biri emerek, biri de ısırarak... Bu bayanlardan hangisi evlidir?" Öğretmen düşünüyor, düşünüyor... - "Emerek yiyen evlidir", diyor... Çocuk cevap veriyor: - "Hayır öğretmenim, parmağında alyansı olan... Ama ben de sizin stilinizi sevdim.."
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
powerbyaydin, Abi naaappptın ya Tarih: 2003-12-15, 10:45:06 başlığın açılma tarihi nereden gördün :sunny: :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla benim kukinin beyide yaşlıydı motorun yağsını değiştirmediğimizden herhalde bukadar benzerlik olamaz fıkranla bu foto ispatı erhancım ya bak bak karamuklara annenin rengine çocuklarını rengine selamlar :rendeer:
pic00018od.jpg
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
296
abi bu ne ya ayak 2003 yılı komedi seçmelerimi nx4_falcon / seda şirketmi bunlar? colybaly hala futbol oynuyormu? Bill Gates o serveti süt satarakmı yapmış? Tüpçü gruba dahil olunca temizlikçi kadın neden "hani bana hani bana "demiş? bu ne yaaaaa böyle yaaaa
AYDINNNNNNN :queen: :mrgreen: :cherry: :queen:
 
Katılım
15 Ağu 2004
Mesajlar
1,492
canım sıkıldı eski mesaj hortlatdım iyiki :cherry: sitede artık eskilere bakıyorum acaba millet eskiden nasılmış diye :thumleft:
bu arada Erdün amca senin yavrularda tam fıkralık :cherry: maşallah çok tatlılar
 
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
31
bu topik sağlammış yaa :) her mesaj birbirinden komik... fıkraya burda 5 kişiyiz teker teker koptuk...
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
aşmışsınız abicim bişi demiyorum. nx4falcon da aşmış, seda desen ayrı bir alem.. Güzel diyalog olmuş ya..
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hehe ben bunu bi yerlerden daha biliyorum galibaaaaaaa :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst