fıkra cok iyi...
Mehmet ile Handan ögrenci olup, ayni evi paylasmaktadirlar. Bir
> > >>gün Handan
> > >>ve Mehmet,
> > >> >Mehmetin annesini yemege davet
> ederler, > >> >Mehmetin
> annesi aksam yemegi süresince Handani uzun uzun süzer
> ve
> > >>aslinda
> > >>Handanin çok alimli ve güzel bir
> kiz > >> oldugunu , acaba
> aralarinda ev arkadasligindan daha ileri bir
> > >>boyutta bir
> > >>iliskinin mevcut olup, olmadigini
> merak eder. > >> >Aklini
> okumusçasina Mehmet annesine der ki:Ne düsündügünü
> > >>biliyorum ama
> > >>emin ol ki sadece ev
> arkadasiyiz, > >> ötesi
> yok.
> > >> >Aksam yemeginden sonra
> Mehmetin annesi evine döner. > >> >Aradan bir iki
> gün sonra Handan der ki: > >>
> >Mehmet, annen bize yemege geldiginden beri gümüs çorba kasesini
> > >>bulamiyorum.
> > >> >Mehmet yanitlar:Annemin almis
> olabilecegini tahmin etmiyorum ama
> > >>ben yine
> > >>de kendisine
> > >> > bir mektup yazayim. Oturur
> ve yazar:Annecigim, Gümüs çorba
> > >>kasesini sen
> > >>aldin demiyorum, ama > >> almadinda demiyorum. >
>>
> > >Fakat konu su ki: sen bize yeme?e
> geldiginden beri gümüs çorba
> > >>kasesi
> > >>kayip.sevgiler oglun Mehmet.
> > >> >Bir hafta sonra Mehmetin
> annesinden mektup gelir:Sevgili
> > >>oglum:Handanla
> > >>yatiyorsun demiyorum, ama
> yatmiyorsun da demiyorum. Fakat konu su ki:Handan
> > >>kendi yataginda yatiyor olsaydi,
> gümüs çorba kasesini çoktan bulmus olurdu.
> > >> >Sevgiler annen.
:king: :bestmt: