En sağlam fıkra bilen buraya

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
pis koministler heryerde kendinizi beli ediyorsunuz zaten :mrgreen:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olayı daha nasıl anlatabilirdin bilmiyorum :)
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
Rize'li omuzunda papağan ile bakkala girmiş.
Papağan; Selamun aleykum.
Bakkal saşkın; Ve aleykum selammm.
Papağan; Kardeş bize 1 ekmek, yarım kilo şurdaki tam yağlı peynirden, 250 gr sele zeytin, buna bir paket Samsun, bana da bir paket çekirdek.
Bakkal saşkınlık ve hayretle siparişi hazırlar. Rize'li parayı öder.
Papağan; Hadi hayırlı işler, der.
Rize'li omuzunda papağanla bakkaldan çıkarken,
Bakkal Rize'liye; Ya arkadaş sen bunu nerden buldun? der.
Papağan; Oooo, bunlardan Rize'de çok var....
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
Ali 3. sınıfa giden zeki bir çocuktur.


Bir gün öğretmeni Ali'ye 'Siyaset' nedir diye sorar.

Ali düşünür ama o çocuk aklıyla cevap veremez. Eve gider kitaplara bakar ama hiçbir şey anlayamaz. O da babasına sormaya karar verir.

—Baba, Siyaset nedir? Baba düşünür.

Ali'ye uygun bir yolla anlatmak ister.

—Bu evde parayı getiren kim oğlum?

—Sen...

—Ben kapitalist rejimim.

—Peki, parayı alıp bizim yiyecek içecek ve giyecek gibi ihtiyaçlarımızı karşılayan kim?-Annem...

—O da hükümet.

—Peki, küçük kardeşinle kim ilgileniyor?

—Dadım...

—Dadın işçi, kardeşin gelecek, sen de halksın o zaman.

Ali her şeyi not alır ve uyur.

Gece garip seslerle uyanır. Bir de bakar ki kardeşi ağlıyor. Yanına gidince altına pislediğini anlar.

Hemen annesini kaldırmaya gider. Ama ne yaparsa yapsın anne kalkmaz. Bu arada salondan gelen sesleri merak eder ve salona gider.

Babasıyla dadısını uygunsuz yakalayan Âlinin ağzından aynen şu kelimeler dökülür:

—Kapitalist rejim işçiyi sömürüyor, hükümet uyuyor, gelecek ..k içinde, halk ne yapsın...:p


Güncelledim..Gülmek isteyen varsa okusun :queen:

HANIMINDAN KORKAN. . .

Elazığ'da adamın biri kahveye girer ve:
-Hop abeler,bidakka.Hanımından gorhanlar ayağa gahsın! der.

Ani bir gürültü,haydaaaa! Herkes ayakta.Birkişi hariç... Kahvenin tamamı hayretler içinde.
Soruyu soran adam oturana yaklaşır ve:
-Abe helal olsun be,deliganlı adam mışsın! Harbiden sen hanımından korkmaz mısın?
Adam nefesedir. Heyecanı biraz geçince: -

Yav kardaşım ele bi laf etinki dizlerim gırıldı galhamadım! der. :queen::queen:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Güncelledim..Gülmek isteyen varsa okusun :queen:

HANIMINDAN KORKAN. . .

Elazığ'da adamın biri kahveye girer ve:
-Hop abeler,bidakka.Hanımından gorhanlar ayağa gahsın! der.

Ani bir gürültü,haydaaaa! Herkes ayakta.Birkişi hariç... Kahvenin tamamı hayretler içinde.
Soruyu soran adam oturana yaklaşır ve:
-Abe helal olsun be,deliganlı adam mışsın! Harbiden sen hanımından korkmaz mısın?
Adam nefesedir. Heyecanı biraz geçince: -

Yav kardaşım ele bi laf etinki dizlerim gırıldı galhamadım! der. :queen::queen:
manyak güzelmişş çok uzun zamandır gülmedim bölee güzel fıkraya
aye nin anlattığıda çok güzell hakkını yemeyeyim
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
Boğazda bir turist rehberi ile yabancı bir turist arasında şu konuşmalar gecer:

-Bu saray ne kadar zamanda yapılmış?
-5 yılda,
-Yazık bizde olsa 1 yılda biterdi.
Biraz sonra:
-Bu cami ne kadar zamanda yapılmış?
-2 yıl,
-Yazık bizde olsa 3 ayda biterdi,
Rehber bu konuşmalara çok sinirlenir. Biraz sonra bir tarihi eser daha görürler. Turist tekrar sorar:
-Bu yalı ne kadar zamanda yapılmış,
-2 ayda
-Yazık bizde olsa 1 haftada biterdi.
Bizimkisi iyice sinirlenir. Tam bu sırada Boğaz Köprüsünün altına gelirler.Turist yukarıyı göstererek:
-Bu köprü ne kadar zamanda yapıldı,diye sorunca.
Rehber şaşkın bakışla kafayı kaldırır ve şaşkınlıkla cevaplar:
-Hangisi? Bu mu? Bu dün burada yoktu , ne zaman yaptılar yahu! :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
1,249
Boğazda bir turist rehberi ile yabancı bir turist arasında şu konuşmalar gecer:

-Bu saray ne kadar zamanda yapılmış?
-5 yılda,
-Yazık bizde olsa 1 yılda biterdi.
Biraz sonra:
-Bu cami ne kadar zamanda yapılmış?
-2 yıl,
-Yazık bizde olsa 3 ayda biterdi,
Rehber bu konuşmalara çok sinirlenir. Biraz sonra bir tarihi eser daha görürler. Turist tekrar sorar:
-Bu yalı ne kadar zamanda yapılmış,
-2 ayda
-Yazık bizde olsa 1 haftada biterdi.
Bizimkisi iyice sinirlenir. Tam bu sırada Boğaz Köprüsünün altına gelirler.Turist yukarıyı göstererek:
-Bu köprü ne kadar zamanda yapıldı,diye sorunca.
Rehber şaşkın bakışla kafayı kaldırır ve şaşkınlıkla cevaplar:
-Hangisi? Bu mu? Bu dün burada yoktu , ne zaman yaptılar yahu! :mrgreen::mrgreen:

iyiymiş ; küçük bi videoklip şeklinde olsa ne güzel olurdu
 
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
1,249
Bir Ateist ; Bir Ayı

Ateist bir adam bir gün ormanda geziyor ve etrafındaki güzelliklere bakıyormuş Evrim ne güzellikler yaratıyor! diye düşünüp mest oluyormuş. Birden arkasında kocaman bir ayı belirmiş ve onu kovalamaya başlamış Adam bütün gücüyle kaçıyormuş ama her arkasına bakışında ayının daha hızlı olduğunu fark ediyormuş. Dakikalarca süren bir kaçışın sonunda adamın ayağı yerdeki bir dala takılmış, ayı adamın üzerine atlamış, pençesini kaldırmış, tam vurmaya hazırlanırken adam

- 'Allahım! diye bağırmış.

Bir anda zaman durmuş, ayı donmuş, ormandaki nehir bile akmaz olmuş, bir anda orman kararmış ve gökyüzünden bir ışık huzmesi adamın üzerine parlamış. Çok derinden gelen ilahi bir ses adama;

- 'Yıllarca bana inanmadın, yaratılışı kozmik bir kazaya bağladın, sana bu durumda yardım etmemi mi istiyorsun? Seni sevgili bir kulum mu saymalıyım?' demiş.

Adam utanç içinde:
- 'Biliyorum bunca yıldan sonra dindar biri olmayı istemem haksızlık, ama hiç olmazsa ayıyı dindar yapabilir misin?' demiş.

- 'Peki' diye karşılık vermiş ve ışık kaybolmuş.
Nehir tekrar akmaya başlamış her şey eski haline dönmüş. Ayı pençesini indirmiş, iki pençesini de göğe doğru çevirmiş ve konuşmaya başlamış;

- 'Allahım, senin rızkınla orucumu açıyorum, hamdolsun bana verdiğin nimetlere...
:queen:
 
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
38
Ali 3. sınıfa giden zeki bir çocuktur.


Bir gün öğretmeni Ali'ye 'Siyaset' nedir diye sorar.

Ali düşünür ama o çocuk aklıyla cevap veremez. Eve gider kitaplara bakar ama hiçbir şey anlayamaz. O da babasına sormaya karar verir.

—Baba, Siyaset nedir? Baba düşünür.

Ali'ye uygun bir yolla anlatmak ister.

—Bu evde parayı getiren kim oğlum?

—Sen...

—Ben kapitalist rejimim.

—Peki, parayı alıp bizim yiyecek içecek ve giyecek gibi ihtiyaçlarımızı karşılayan kim?-Annem...

—O da hükümet.

—Peki, küçük kardeşinle kim ilgileniyor?

—Dadım...

—Dadın işçi, kardeşin gelecek, sen de halksın o zaman.

Ali her şeyi not alır ve uyur.

Gece garip seslerle uyanır. Bir de bakar ki kardeşi ağlıyor. Yanına gidince altına pislediğini anlar.

Hemen annesini kaldırmaya gider. Ama ne yaparsa yapsın anne kalkmaz. Bu arada salondan gelen sesleri merak eder ve salona gider.

Babasıyla dadısını uygunsuz yakalayan Âlinin ağzından aynen şu kelimeler dökülür:

—Kapitalist rejim işçiyi sömürüyor, hükümet uyuyor, gelecek ..k içinde, halk ne yapsın...:p

Bu mükemmelmiş yaa:cherry:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kayserilinin Eşi ölmüş ve Gazeteye gitmiş,
En ucuzundan Standart bir ilan vermek istemiş.Önüne konan kağıda istediği ilanı yazmıs.

-Ayseyi Kaybettim,Üzgünüm

İLan görevlisi ilanı görünce uyarmış;
-İsterseniz 6 kelimeye kadar uzatabilirsiniz! 3 Kelime daha hakkınız var!

Kayserili ''aYNI PARA MI?'' Demiş

Görevli ''Evet,aynı para'' deyince.Kayserili 3 kelime daha eklemiş

--'' Satılık Toyota Var ''--
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
Ümmet-i Muhammed'in selamı var..

Ümmet-i Muhammed'in selamı var..
Üniversitede okuyan bir öğrenci yıl sonu sınavlarına girmiş ve arkadaşına:
-Ben memlekete gidiyorum,sınavlar belli olduktan sonra bana sonuçları bildir,ancak telefona ben çıkarsam bana söylersin.
Telefona annem çıkarsa zayıfım olmaz ama eğer 1 tane olursa
Ebubekir'in selamı var,dersin.

2 zayıf imkansız da eğer olursa Ebubekir'in Ömer'in selamı var dersin.
3 zayıf hiç olmaz da eğer olursa Ebubekir'in, Ömer'in,Osman'ın selamı var dersin.
4 zayıf imkansız da eğer olursa,Ebubekir'in,Ömer'in,Osman'ın,Ali'nin selamı var dersin,şeklinde konuşup memleketine gelir.

Bir zaman sonra sınavlar belli olur,arkadaşı sınav sonuçlarını bildirmek için telefona sarılır,telefona öğrencinin annesi çıkar.

-Teyze,oğlunuza söyleyin Ümmet-i Muhammed'in selamı var..:mrgreen::mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:27 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:25 PM ----------

Kadının biri alışveriş için şehre inmiş, ilk girdiği dükkânda harika ayakkabılar bulmuş, ikincide de nefis bir elbise..Üçüncü dükkânda her şey 5 dolara inmiş, gözlerine inanamazken birden cep telefonu çalmış..


Hattaki kadın doktor ona, kocasının feci bir trafik kazası geçirdiğini, durumunun kritik olduğunu, yoğun bakıma kaldırıldığını söylemiş..


Kadın doktora kocasına çarşıda olduğunu iletmesini, bir an önce orada olacağını söyleyerek telefonu kapatmış, ama akabinde hayatının en verimli alışverişini yapmakta olduğunu fark etmiş ve hastaneye gitmeden 1-2 mağazaya daha girmiş, birkaç saat sonra sabah alışverişini bir fincan kremalı kahve ile tamamlanmış ki birden kocasını hatırlamış.. Suçluluk duygusu ile hastaneye koşmuş..


Koridorda doktoruna rastlayıp kocasını sormuş..


Bayan doktor,kadının elindeki paketlere bakıp


- "Buraya hemen gelmek yerine alışverişine devam ettin değil mi?.." demiş bağırarak,


- "Sanırım kendinle gurur duyuyor olmalısın.. Adam burda yoğun bakımda, sen mağaza mağaza dolaş.. İyi be..! Ama bu senin son alışverişin olacak.. Artık ömrünün sonuna kadar onun hastabakıcısı olacaksın, hem de başından 1 dakika bile ayrılamadan..!"


Kadın son derece üzgün başını önüne eğmiş..


Bayan doktor,onun bu haline uzun uzun baktıktan sonra kıkırdamaya başlamış,


-"Şaka yapıyorum şaka.." demiş, "Takıldım sana.. Kocan öldü... Hadi aç bakayım şu poşetleri de neler aldın görelim..
:mrgreen::mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst