En Kolay ve Tehlikesiz TEK TEKER...:)

Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Daha önceden yayınlanmamıştır umarım.
Bana çok ilginç geldi, biz burda teker öğrenicez derken motoru pert edicez. Adamlar bu işin makinasını yapmışlar::cyclopsan
..:pr::pr:
.
Alıntıdır......
.
.
[YT]ubkvaMI8XCs[/YT]
.
.
[YT]hqGsIcGqHUE[/YT]
.
.
[YT]nYdcpt2wCvo[/YT]
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Bunlarla dikersem ben normalde kaldıramam abi :)
En iyisi deneme yanılma yöntemi :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Teşekkürler...Güzel videolar....Bizdemi yapsak ne?....:p
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Emrah uyanıksın bu saatte..Hayrola babocan..Yoksa seninde makinayı çalmaya geldiler de uyandırdılar..:p
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Emrah uyanıksın bu saatte..Hayrola babocan..Yoksa seninde makinayı çalmaya geldiler de uyandırdılar..:p

Yok be abi yarın yani bugün muhasebe sınavım var..
Ama sorun hiçbişey bilmemem adam derse girmezdi okulda müdür yardımcısıydı..
Not yok bişey yok nasıl geçicem bilmiorum.. :pr::pr:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Müdürde de motosiklet tutkusu yok mu..Ne biliim.O taraftan konuyu bağlasan hani diyorum.:p.
Allah zihin açıklığı versin paşam..Aklıma bişey gelmiyo ki..Bizim Emrah'ında sabah İngilizce sınavı vardı..Emrahların kaderimidir nedir..:pr:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Ben görmüştüm bunu ama nerde gördüm hatırlamıyorum..
Paylaşım için teşekkür ederis efem...
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Müdürde de motosiklet tutkusu yok mu..Ne biliim.O taraftan konuyu bağlasan hani diyorum.:p.
Allah zihin açıklığı versin paşam..Aklıma bişey gelmiyo ki..Bizim Emrah'ında sabah İngilizce sınavı vardı..Emrahların kaderimidir nedir..:pr:

Valla abi bilmiyorumda yarın gidip konuşcaz bakalım not olmadan nasıl geçebileceğimizi sorayım..
Adam motorcu olsa bile ben gidip yalakalık yapamam ki abi :)
Millet yapıyo geçiyo ama ben utanırım adama yalakalık yapamam:)
Neyse bakalım hayırlısı inşallah geçicez
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Yok be abi yarın yani bugün muhasebe sınavım var..
Ama sorun hiçbişey bilmemem adam derse girmezdi okulda müdür yardımcısıydı..
Not yok bişey yok nasıl geçicem bilmiorum.. :pr::pr:

Vallaa üniv.de bi kere bana oldu söylediğin... Ders yok notlar yok duyuru yok.. Çıktım müdür yardımcısına söyledim iptal etti sınavı bütün okulda bana dua etti :))) Sende müdürle görüşebilirsin bi dene istersen..

Bi de sihirli kalem zımbırtısı var.. Boş kağıta yazıyosun kopyayı mor ışık tutmadan görünmüyo.. Kalemin arkasındada mor ışık var.. Hala adım geçer Yıldız teknikte :)
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Vallaa üniv.de bi kere bana oldu söylediğin... Ders yok notlar yok duyuru yok.. Çıktım müdür yardımcısına söyledim iptal etti sınavı bütün okulda bana dua etti :))) Sende müdürle görüşebilirsin bi dene istersen..

Bi de sihirli kalem zımbırtısı var.. Boş kağıta yazıyosun kopyayı mor ışık tutmadan görünmüyo.. Kalemin arkasındada mor ışık var.. Hala adım geçer Yıldız teknikte :)

Adam zaten müdür yardımcısı bizim bölüm başkanı ayrıca yani gidipte sınavı iptal edin diyerek gelecek hayatımı karartamam :)
Hem not olmadan o kalem bi işime yaramaz ki :)
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Ben görmüştüm bunu ama nerde gördüm hatırlamıyorum..
Paylaşım için teşekkür ederis efem...
ablacım sende mi uykusuz kaldın yaw.:p.Yarın pazartesi.:pr:.En stresli günlerden biri.Hele hele İstanbul'da ve motosikletli için ..:p.

Valla abi bilmiyorumda yarın gidip konuşcaz bakalım not olmadan nasıl geçebileceğimizi sorayım..
Adam motorcu olsa bile ben gidip yalakalık yapamam ki abi :)
Millet yapıyo geçiyo ama ben utanırım adama yalakalık yapamam:)
Neyse bakalım hayırlısı inşallah geçicez
Yok be paşam yalakalık bize göre değil.:bounce:Hani o sana belki yanaşır diye düşündüm.:queen::queen:.
Sen o zaman çalışmaya başla...:cat:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Adam zaten müdür yardımcısı bizim bölüm başkanı ayrıca yani gidipte sınavı iptal edin diyerek gelecek hayatımı karartamam :)
Hem not olmadan o kalem bi işime yaramaz ki :)
Vallaa bende müdür yardımcısını bölüm başkanının yanına yolladım... İyice verdim gazı, aman hocam adımı söylemeyin bunlar takarsa bana geçirmez ömrü billah dedim.. Adım bile geçmedi ve sınav ertelendi.. Bana arkadaşlar "abi biri m.yardımcısıyla konuşmuş sınavı iptal ettirmiş helal olsun vallaaa" diyolardı ben sessiz kahraman olarak kaldım hep :)
ablacım sende mi uykusuz kaldın yaw.:p.Yarın pazartesi.:pr:.En stresli günlerden biri.Hele hele İstanbul'da ve motosikletli için ..:p.


Yok be paşam yalakalık bize göre değil.:bounce:Hani o sana belki yanaşır diye düşündüm.:queen::queen:.
Sen o zaman çalışmaya başla...:cat:
Ben gecelerimi gündüz yaptım artık hocam.. Zaten ayak alçıda gezemiyorum gündüzler bi işime yaramıyo.. Bende herkes uyuyunca laptop ı alıp keyif yapıyorum naapıyım :)
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
Yok be abi yarın yani bugün muhasebe sınavım var..
Ama sorun hiçbişey bilmemem adam derse girmezdi okulda müdür yardımcısıydı..
Not yok bişey yok nasıl geçicem bilmiorum.. :pr::pr:

kardeşim hangi sınıftasın benim notlarım vardı işini görecek miydi bilmemde üniversite 1.sınıf ve 2. sınıf muhasebe notlarım duruyor verirdim:cat:
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
başlığın biraz toplanması lazım; :p

sehpanın üzerinde ön kaldırma ile yolda kaldırmak insana hissettirdiği korku, özgüven ve heyecan açısından aynı olmayacaktır.. eminimki çoğu asfaltla çuvallaycaklardır...

sözün özü "sehpada ninemde kaldırır" :mrgreen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
başlığın biraz toplanması lazım; :p

sehpanın üzerinde ön kaldırma ile yolda kaldırmak insana hissettirdiği korku, özgüven ve heyecan açısından aynı olmayacaktır.. eminimki çoğu asfaltla çuvallaycaklardır...

sözün özü "sehpada ninemde kaldırır" :mrgreen:

Sehpada ninene teker yaptırıp video ya çekip siteye eklemeni dört gözle beliyoruz :queen::queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
ruh çağırmayı bilen iki kişi kaldı geriye .... :mrgreen: ben varım :mrgreen: :mrgreen:

Yok ben korkarım ruhtan.. Benim ninemi sahiplen bu teker konusunda, kendi ninenmiş gibi yaptır tekeri al video ya koy siteye.. Ama nineyi iade almam söyliyim :queen::queen::queen:
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
keşke dün bu konuda konuşsaydık.

sinemaya gitmiş ve "beyaz meleği" seyretmiş biri olarak bu "ninemi geri almam" teklifinize sıcak bakamıyorum... valla geri kabul etmezseniz kendilerini bırakamam da.. evliliğimden olurum allah muhafaza...

tamam tamam ninem yapamaz....:pale:


ama dedem de yapar sehpada tek tekeri :cyclopsan

(bir daha mübalağa yapmıyacağım)
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
keşke dün bu konuda konuşsaydık.

sinemaya gitmiş ve "beyaz meleği" seyretmiş biri olarak bu "ninemi geri almam" teklifinize sıcak bakamıyorum... valla geri kabul etmezseniz kendilerini bırakamam da.. evliliğimden olurum allah muhafaza...

tamam tamam ninem yapamaz....:pale:


ama dedem de yapar sehpada tek tekeri :cyclopsan

(bir daha mübalağa yapmıyacağım)

Dedenizli videoları bekleriz efem :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst