- Katılım
- 28 Haz 2008
- Mesajlar
- 1,076
- Konu Yazar
- #1
en karlı gezi oldu bana dizlik için gezdik mont aldık
arkadaşlar bu gün araba ile antebe öyledendizlik bahanesi ile gezmeye gittim arkadaşımın yanına motorcuları gezerken tabi açık olanları bi baktımki mont bayada ucuz en azından ben öyle sanıyorum bakın bakalım haklımıyım armode mont
arkadaşlar bu gün araba ile antebe öyledendizlik bahanesi ile gezmeye gittim arkadaşımın yanına motorcuları gezerken tabi açık olanları bi baktımki mont bayada ucuz en azından ben öyle sanıyorum bakın bakalım haklımıyım armode mont
Son düzenleme:





