en karlı gezi oldu bana

Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
en karlı gezi oldu bana dizlik için gezdik mont aldık

arkadaşlar bu gün araba ile antebe öyledendizlik bahanesi ile gezmeye gittim arkadaşımın yanına motorcuları gezerken tabi açık olanları bi baktımki mont bayada ucuz en azından ben öyle sanıyorum bakın bakalım haklımıyım armode mont
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst