- Katılım
- 13 Nis 2008
- Mesajlar
- 137
- Konu Yazar
- #21
Kesin doğru olmamakla beraber,iyi fikir veren etkili bir çalışma olmuş. Tabi uzun yolda kullanılan yüksek km yapmış endurolar, Bence şehir içi kullanılmış diğer motor türlerinden daha az yıpranıyorlar.Saatlerce yol gidip bir kere bile fren ve debriyaj kullanmayabiliyorsunuz uzun yolda.
Buradan yola çıkarak ,acaba aynı BMW kalitesi G310 serisinde de devam edecek mi![]()
Bakıcaz görücez sayın fedos. Zira ben fuardaki stand haricinde daha tek bir G310 görmüş değilim. Ne trafikte, ne mağazada...
Yalnız katılmadığım bir nokta var. Enduro kullanıcıları motosikletlerini sadece şehir dışında, uzun seyahatlerde kullanıyor gibi bir algı bence yanlış. Zira tanıdığım tüm enduro sahibi arkadaşlar bu motosikletleri şehirde de kullanıyor. Tıpkı naked yada racing makinesi olup seyahate gidenler olduğu gibi. Hatta bu arkadaşlarla şehirde beraber gazlıyoruz ve yine beraber seyahatler yapıyoruz. Genelde herkesin 1 motosikleti var sonuçta.
Ha enduro tarzı motorlar, elbetteki racing makinelerin motorları kadar yüksek devir, yüksek sıkıştırma basıncı altında çalışmıyorlar. Nispeten daha az yoruluyorlar eyvallah. İlaveten endurocular nispeten "yüksek kilometre konusuna" biraz daha az takılıyorlar.