Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Çin markası olarak içlerinden sıyrılmayı başaran bence Regal Raptor. Ramzey ne markası bilmiyorum ama motorlar çin malı. Ramzey'de ardından gelir. Gerisini boşver.
Not:Bunlar benim gözlemlerime göre verdiğim cevap. Alırmısın dersen almam. Gene gider Türk markası Kanuni alırım.
Keeway biraz daha öne çıkıyor sanki.Satışta serviste sorunla karşılaşanı görmedim gibi.
Regal de olumsauz önyargılara sahip olabilmesine karşın bir adım öndedir diğerlerinden BENCE.
evet sevgili eyong belki soru öle olmalı ama ben burda kaliteyi merak ediyorum servisi ayrı tartışmak lazım bence.... birde kalite zaten servise gitme oranını düşürmez mi
Abi marka değilde model söyleyebilirim. Yamaha YBR 125 en kalite Çin malı bence . Tabii 600 cc altında birçok Japon patentli motosiklette Çinde üretiliyor tercih sizin ...
Peki şöyle diyelim o zaman !!! Çin'den gelen her tür motosiklet için sizce en iyi marka hangisidir '' EN KALİTELİ MALZEME KULLANAN MARKA ''
çünkü hepsinin özellikleri aşağı yukarı aynı bence onları birbirnden ayıracak olan '' servisi ayrı tutuyorum '' malzeme kalitesidir . buda tabiki herkez gibi benim için satın alma kriteridir
Abi marka değilde model söyleyebilirim. Yamaha YBR 125 en kalite Çin malı bence . Tabii 600 cc altında birçok Japon patentli motosiklette Çinde üretiliyor tercih sizin ...
Arkadaşlar çinde üretilmeyen bişey yok En kaliteli bir motosiklet parasına aldığınız cep telefonunun bile içini açın en azından kaplaması çin malıdır önemli ollan servisdir.
Ayrıca çin de 250 cc üzeri motosiklet üretimi yasak, Parçaları motoru hariç diğer parçaları orada üretiliyordur.
Katılıyorum Salihgureli .Ama şunuda unutmamak gerek ki sırf servisi yaygın diye kalitesiz bir motor alırsak ve 120 ile giderken motor ikiye bölünürse bu sefer servise ihtiyacı olan biz oluruz.
TGB diye bir marka yeni makinelerle pazara girdi.Tayvan malı ve sağlam bir firma.Çinlilere oranla fiyatlar biraz daha yüksek,ama bu fiyat politikası kaliteden mi yoksa marka değeri adına mı motorlara bakmadan bilemeyiz.Ben 303 adlı scooter modelini gördüm,kesinlikle kaliteli ve farklı duruyor.İnceleyelim derim.
sevgili desertnight zaten soruyu şöle yaptık '' En kaliteli malzemeyi kullanan ve çinde üretilen markayı '' soruyoruz ...
Yani servis ağı ayrı bir olay ...
Kaliteli malzemeyi kim kullanıyor sence
Fiyatlar hepsinin aşağı yukarı aynı