- Katılım
- 24 Eyl 2008
- Mesajlar
- 60
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar konuları ve köşe yazılarını bir hayli taradım fakat ilgili başlık tarzında yazılar bulamadım, mutlaka vardır ama 1 saat taradım kusura bakmayınız varsa linkini iletirseniz sevinirim.
sizce,
"en iyi motosiklet sürücüsü nasıl olmalıdır"?
düşüncelerinizden,öneri ve tecrübelerinizden belki yeni başlayacak arkadaşlarımız ve hepimiz faydalanabiliriz katkısı mutlaka olur.
atışmadan birbirimize kızmadan konuyu başka yönlere çekmeden lütfen
saygılarımla
sizce,
"en iyi motosiklet sürücüsü nasıl olmalıdır"?
düşüncelerinizden,öneri ve tecrübelerinizden belki yeni başlayacak arkadaşlarımız ve hepimiz faydalanabiliriz katkısı mutlaka olur.
atışmadan birbirimize kızmadan konuyu başka yönlere çekmeden lütfen
saygılarımla