En Iyi Motosiklet Sürücüsü Nasıl Olmalıdır

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
24 Eyl 2008
Mesajlar
60
arkadaşlar konuları ve köşe yazılarını bir hayli taradım fakat ilgili başlık tarzında yazılar bulamadım, mutlaka vardır ama 1 saat taradım kusura bakmayınız varsa linkini iletirseniz sevinirim.

sizce,
"en iyi motosiklet sürücüsü nasıl olmalıdır"?

düşüncelerinizden,öneri ve tecrübelerinizden belki yeni başlayacak arkadaşlarımız ve hepimiz faydalanabiliriz katkısı mutlaka olur.
atışmadan birbirimize kızmadan konuyu başka yönlere çekmeden lütfen

saygılarımla
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Bu sitedeki "Moto Bilgiler" bölümünü iyice okumanı tavsiye ederim. Yoksa öyle bir soru sormuşsun ki, sana cevaben burada şimdi kitap yazmak lazım. Ama ben şunu söyleyebilirim ki, "en iyi motosiklet sürücüsü deneyimlerle olunur".
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
En iyi motosiklet sürücüsü ne oldum değil, ne olacağım diyendir.
Yani piştim süperim demeden sürekli bir biçimde tekniğini geliştirmeye çalışmalıdır.
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
En iyi motosiklet sürücüsü zeki çevik ve ahlaklı olmalıdır .

Forumda buna benzer 10 larca başlık vardır ..

lütfen başlık açmadan önce forumu bi tarayınız ..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst