en iyi chooper,kros,enduro,race

svd

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
281
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sizce bu dört segmentin en iyi motorları nedir cc önemli diil.

Bence
chooper dragstar xvs 650
kros xt 600
enduro transalp xl 600
race (çok anlamam ama)cbr 600
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
enduro ...suzuki Dl 650 Dr 800:p
Cross......KTM
chopper...Suzuki+Yamaha
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Enduro - Harley Davidon Softail Rocker
Cross - CBR1000RR
Chopper - Yamaha YBR125
Race - Kanuni BobCat
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Bmw her modeliyle örnek ve son noktadır bence :bounce:
Merakım hoş görülürse chooper dragstar xvs 650 nin hangi teknik özelliği sizi bir numara yapacak kadar etkiliyor?:)
1100 cc olanı bile 65 hp, hava soğutmalı,arka fren kampana(güç aktarımı zayıf ve geç kalıyor),ön tek disk(ani frenlemelerde boyun kırma için yeterli sebep),75 derece v-twın,lastikleri iç lastik,çıplak hali çekici değil,hantal,çok yakıyor...250 ve 650 cc satışı yurt dışında neredeyse bitti .:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Bunların hepsi için bir tek motor var bence: Honda Foresight, ikinci sırada Honda dylan:mrgreen::p:p
Dylançılar kızmaz di mi:silent:
:p
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
soru en iyi değilde, en sevdiğiniz olsa daha iyi olurdu bence.
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
chooper ybr 125
kros ybr 125
enduro ybr 125
race Maalesef yamaha ybr nin race modelini cıkarmadı :cherry::cherry::cherry:
 
Katılım
7 Haz 2008
Mesajlar
77
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
scooter motor degıl ki,sadece motorlu bisiklet ya da oyuncak

koray gfb bence sen de kendine yeni bir motor bak (naked 250) basla mesela
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
619
Enduro: F650GS(eski kasa)

Cruiser: Bence Hyosung GV650, ama zamanla daha da belli olur(sağlamlık açısından)

Cross: Hiç bi fikrim yok ama beğendiğim XT660R

Race: Yarışanlar Honda diyor.Ama gönlüm Gixxerlardan yana:cherry:

Commuter: TVS Apache(Bu da zamana bağlı GV650 gibi.)

Touring: Gönlüm Fazer dan yana, aklım VFR800 diyor.Ama bigün köşeyi dönersem Fazer alırım:cherry:
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
592
Cruiser: Suzuki C800 Intruder

Enduro: KTM 990 Adventure

Cross: Husqvarna TE450

Race: Suzuki GSX-R 1000

Naked: Honda Hornet

Touring: Suzuki DL650 V-Strom

Scooter: Gilera Runner 200
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
244
bu dörtlüye cevap yazmaktan çok MOTOSİKLET KAÇ SINIFA AYRILIR gibi başlık açsaydın daha iyi olurdu?

sonra o sınıfların en iyi markalarını sorabilirdik gibime geliyor...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst