En güzel 100 cup hangisi acaba yardım edersenz sevinirim

Katılım
21 Ağu 2012
Mesajlar
1
100 luk cup motorlarda en güzel li hangisi ? az yakması ucuz oluşu vs özellik ler göz önüne alınırsa mutlu olurum cevaplarınızı bekliyorum ...:king::king::king:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
kesınlıkle imkanın varsa Crypton,

Yok dersen eğer tüm Cub modelleri bir biri ile aynıdır,
şimdilerde yeni çıkan versıyonlar daha göze hitab edıyorlar,
SS çekline sokmaya çalışılmış güzel görünüşlüler :)
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
71
Birçok cub kullandım ama 2005 yılında kullanıp 2009'da Ybr almak için sattığım Kanuni Tigrina diğerlerine göre daha dengeli ve titreşimi yok denecek kadar azdır.Arkadaşlarımın motorlarında arkada otururken titreşimden ayaklarımı havaya kaldırıp gittiğimi çok bilirim ama kendi motorumda da defalarca artçı olmama rağmen hiç titreşimden rahatsız olduğumu hatırlamıyorum.

Bulabilirseniz önceliğiniz Kanuni Tigrina olsun olmazsa Mondial 100 ukh veya kh tavsiye ederim.
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
ucuz olupta kalite diyorsan salcano spider 100 (dayang fab. üretimi hondaya motor üretiyor wave 100 ile aynı motora sahip) 1.7 lt 100 km de 60-70 km hızla yakıt gerçek yakıtı rüzgarsız düz yolda tek kişi denenmiş bu motor daha önce truva olarak gelmişti

cupların içinde en en en kalitelisi honda yamaha değil modenas GT135 tir 80 km hızla (diğer modellerin tamamı 60-70 km hızla düşük yakıt yakar)64 km yola 1 lt dir pistonu racing motorlardaki gibi molibden kaplamadır
 
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
492
adamlar hala crypton innova diyolar .3500-4000 lira verip markası ne olursa olsun ister ki uzayda yapılsın cub mı alınır arkadaş ya ...o fiyata çekerim bi ybr dağ taş demeden binlerce km giderim titreşimsiz yağ gibi.şu cub karşılaştırmasına girmemesi lazım bu tip emsallerine göre pahalı motorların.adam türkçe sormuş ucuz oluşu demiş anlayan anlar ki çinliler arasında bi karşılaştırma yapın diyo.ben de lifan diyorum...
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
2011 asya cub kullanıyorum motoran torro ve mondial 100 ukh ye göre titreşimi çok çok az tabi takozlarını devamlı sıkarsanız:D
+ olarak devir saatini kullanarak daha zevkli sürüş oluyor ayrıca alman malı keihin karburatör var şuana kadar hiç yolda bırakmadı
ama hız olarak 3sübaplı lifanlar iyi deniyor ben senin yerinde olsam lifan alırım ama dediğim gibi asyanın titreşimi motoran,mondial kadar kesinlikle değil 115 gördüm 2 kişi yokuş aşşağı titreşim rahatsız etmedi
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
1,039
Birçok cub kullandım ama 2005 yılında kullanıp 2009'da Ybr almak için sattığım Kanuni Tigrina diğerlerine göre daha dengeli ve titreşimi yok denecek kadar azdır.Arkadaşlarımın motorlarında arkada otururken titreşimden ayaklarımı havaya kaldırıp gittiğimi çok bilirim ama kendi motorumda da defalarca artçı olmama rağmen hiç titreşimden rahatsız olduğumu hatırlamıyorum.

Bulabilirseniz önceliğiniz Kanuni Tigrina olsun olmazsa Mondial 100 ukh veya kh tavsiye ederim.

Mondial ukh ye artçı bindim titreşim çok yol bitmek bilmedi o denli titreşim var :pl:
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
Bu konu 10 larca ,belki 100 lerce kez açıldı.Ama takip ettiklerimin hiç birinde gerçek anlamda tattminkar bilgi bulamadım.Teknik anlamda konuya gerçekten hakim,kafadan sallamayan biri var ise 100lükler hakkında yazmasını rica ediyorum.Mondial genelde başı çekiyordu.Geçenlerde Lifan'ın 3 Sübap lı olduğunu öğrendim.Nedir,nasıldır ? Diğerlerinin mekanik,şase,motor v.s aksamları nasıldır ? Bir bilene danışalım :) Tşk...
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
28
Çinlilerin sadece şaseleri değişik oluyor, bazıların da onlar bile aynı yapıştırmaları ve ismi değişik :) Titreşim hepsinde fazla.

Ayrıca cub sorduğu için crypton örneği verdim 2. el düzgün bir meblaya bulabilir.
 
Katılım
3 Şub 2012
Mesajlar
1,321
Kanuni'lerin cup ları japondan sonra alınabilecek çinliler içerisinde en kalitelileri bence.
 
Katılım
29 May 2012
Mesajlar
49
arkadaşım gitar piyano filan alcaksan yamaha alabilirsin ama motorda HONDA yı tek geçerim
HONDA HAYAT ONDA
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
766
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ucuz olupta kalite diyorsan salcano spider 100 (dayang fab. üretimi hondaya motor üretiyor wave 100 ile aynı motora sahip) 1.7 lt 100 km de 60-70 km hızla yakıt gerçek yakıtı rüzgarsız düz yolda tek kişi denenmiş bu motor daha önce truva olarak gelmişti

cupların içinde en en en kalitelisi honda yamaha değil modenas GT135 tir 80 km hızla (diğer modellerin tamamı 60-70 km hızla düşük yakıt yakar)64 km yola 1 lt dir pistonu racing motorlardaki gibi molibden kaplamadır

Bu durumda en saglam çinli salcano diyorsunuz. Peki bu kalitede baska çinli modeller var mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst