musti kardeşim benim yaşım 40 yaşını bilmiyorum ama bende gençliğimde evi terkettim çünkü yaşlı insanlar o zamanlar bana aptal geliyordu,çünkü aynı frekansdan değildik.Ben eğlenmek gezmek tozmak istiyordum babam ise benim adam olmamı ben yaşım genç olduğu için adam olmanın ne anlama geldiğini bilmiyordum,45 gün meyhanede garsonluk yaptım sarhoş kahrı çektim sonra jeton düştü benim babama söz söylemeye hakkım yokmuş çünkü ben onun parasıyla okudum,onun parasıyla askere gittim,onun sayesinde bir yere geldim şu an babam benimle gurur duyuyor çünkü ben adam oldum,kendi ekmeğim elimde kendime ait evim var ve iş sahibiyim onun sayesinde eğer onu dinlemeseydim ben şimdi ya denizciydim eskisi gibi yada yabancı bir ülkenin birinde dilenci,esrarkeş örnekleri çoğaltmak istemiyorum.Ama ATA atılmaz onun yaşadıklarının sen yada ben 10 da birini yaşamamışızdır.Lütfeeeeen iyi düşün