En çok Motoruma üzüldüm:(

Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motorun dükkanın anahtarlarını eve bıraktım ben gidiyorum diye
en çok motora üzüldüm:pale: :pale:
işe girip ev tutup daha iyisini alırım inşallah:rendeer:
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
Eeeeeeeeeeee nireye gidiyon söylemeyecenmi,bari masanın üzerine not yazsaydın
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
nası abi anlamadık bişe.evdenmi ayrıldın yani:silent:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Evden ayrılmış arkadaşlar benim anladığım kadarıyla kendine yeni bi sayfa açmayı planlıyo sanırım...Ne diyelim hayırlısı neyse o olsun.
 
Katılım
19 Ağu 2005
Mesajlar
637
musti ne antika adamsın ya, adam gibi anlat öle git milleti de merak ta bırakıyorsun...
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok yemek yedik anahtarları bıraktım alın ben gidiyorum diye
cahil babayla olmuyor
saolun bakalım şansımı deneyeceğim bu sefer dönüşü olmayacak
insülinlerimi aldım iğnemi aldım bi süre teyzemde kalırım bir fabrikaya girer bakarız başımızın çaresine
saolun:salut:
 
Katılım
23 Kas 2005
Mesajlar
151
baba olmadıki böyle hadi baban cahil annenin günahı ne.uzme kimseyi herşeyin bir orta yolu bulunur.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Tahmin ettiğim gibi...Abi kendine dikkat et sen şeker hastasısın,bi sorun falan olursa haberimiz olsun.İnsülinlerini zamanında al abi.
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
abi ne diyon ya.niye atıştın pederle,naptı?evden ayrılmak ciddi bişeydir.öyle öfkeyle kalkıp çat kapı ayrılmaz insan.madem ayrılcan bi alt yapı hazırlayıp öyle ayrılsaydın.iş bulmak ev bulmak falan.e şekerde var galiba.napcan şimdi.pederin yanındamı çalışıyodun.iş miydi sorun
neyse hayırlısı olur işallah senin için
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
245
bir haftaya kadar dönersin evine ve babana cahil dediğin için hata yaptığının farkına varırsın, sonra eski tas eski hamam unutursun (bir sonraki terkedişine kadar:queen: ) sonra keşke o topiği açmasaydım dersin ve unutturmak için avatarını değiştirir yeni topic açarsın:queen: senin için en hayırlısı budur...
babanın annenin hakkı ödenmez nasıl olursa olsun babandır dön hemen evine arkadaşım:rendeer:
 
Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160
acele kararlar vermemek lazım, kesin haklı olduğun yerler vardır ama ananın babanın hakkı ödenmez.. en büyük günahta onları üzmek zaten, demek ki boşuna değil..
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
musti kardeşim benim yaşım 40 yaşını bilmiyorum ama bende gençliğimde evi terkettim çünkü yaşlı insanlar o zamanlar bana aptal geliyordu,çünkü aynı frekansdan değildik.Ben eğlenmek gezmek tozmak istiyordum babam ise benim adam olmamı ben yaşım genç olduğu için adam olmanın ne anlama geldiğini bilmiyordum,45 gün meyhanede garsonluk yaptım sarhoş kahrı çektim sonra jeton düştü benim babama söz söylemeye hakkım yokmuş çünkü ben onun parasıyla okudum,onun parasıyla askere gittim,onun sayesinde bir yere geldim şu an babam benimle gurur duyuyor çünkü ben adam oldum,kendi ekmeğim elimde kendime ait evim var ve iş sahibiyim onun sayesinde eğer onu dinlemeseydim ben şimdi ya denizciydim eskisi gibi yada yabancı bir ülkenin birinde dilenci,esrarkeş örnekleri çoğaltmak istemiyorum.Ama ATA atılmaz onun yaşadıklarının sen yada ben 10 da birini yaşamamışızdır.Lütfeeeeen iyi düşün
 
Katılım
19 Ağu 2005
Mesajlar
637
musti senin yaşın daha çok genç, nedir bu asilikler, nedir abi yapma üzme anneni babanı...sen önce adam ol ondan sonra annen ve baban sana gerekeni sağlarlar seni üzmek istemezler...sen deli ruhlusun kendine zarar verme ...dinle beni...
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
544
Yorum yapmıyorum. olayı bilmiyorum çünkü aama bildiğim birşey var öfke ile alınmış bir karar. Keşke böyle olmasaydı. Dilerim en hayırlısı olsun senin için. :rendeer:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saolun bu gece dükkandayım biraz daha düşüncem
ayrıca sorun gezmek tozmak değil
15 yaşımdan beri okul iş bir arada yürütüyorum...
pederin işlerime burnunu sokması yüzünden
uğradığım büyük mali zarar
ve sonra ilgilenmemesi
bu gece annemi düşüncem
yüzü yüze burnuna getirdiğim bitirmek üzere olduğum borcumu düşüncem
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst