En Çekici Kırmızı !! (Gariban Ducatisi Stayla)

Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Hep patlama haberleriyle foruma giriyorum, hiç iyi anıları burada paylaşmadığımı farkettim.Onun için geçen hafta, yeni yeni pro.fotoğraf hobisiyle ilgilenen arkadaşımla yaptığımız birkaç çalışmayı paylaşmak istedim. umarım beğenirsiniz :)
Not:Aynalarımın olmamasının nedeni farklı amaç +1hp yada apaçilik değil.
Esen Yanpınar'ın karesinden Hyosung GT250R

cd673160.jpg

4f04ad9a.jpg

52e83d39.jpg

52e03419.jpg
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
Aynalarındaki Amacı Merak ettim :)

Resimler Prof. Ve Çekim Yeri Güzel Secilmiş.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
profesyonel fotoğraftan hiç anlamam ama güzel kareler ve mekan seçimi çok isabetli.
son fotoda objektife bakmasaymışsın daha şık olacakmış ama :)
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
İşin aslı yeni RR aynası aldım ama daha kargoda eskilerinide biraz erken satınca boş kaldık :)
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Felon sen o makineyi ayarla ben sana daha güzel pozlar çekeyim :) Benim makineyi sattığım için güzel çekimler yapmaktan mahrum kaldım. :(
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Herkese teşekkürler :cat:
Felon sen o makineyi ayarla ben sana daha güzel pozlar çekeyim :) Benim makineyi sattığım için güzel çekimler yapmaktan mahrum kaldım. :(
Daha yeni başladık aslında biraz işi öğrenelim çok güzel kareler yakalıyıcaz nikon d3100 le
Bende alıcam bi pro.makine ama scooter fiyatında olduklarından biraz sonraya attım :)
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
282
Başkan motor ayrı bi güzel sen ayrı güzellik katıyorsun hele kaskın apayrı bi güzel... Bittim kaskına yavv. Ne onun tepesinde ki öle :D
 
Katılım
12 Eki 2011
Mesajlar
52
avcılar pazar yerı deılmı orası alı:)bu arada o kadar sorucam sorucam dedım kask olayını sormak bı turlu aklıma gelmedı nasıl yaptın onu..
 
Katılım
7 Ara 2010
Mesajlar
494
ya gerçekten şu kaskı nasıl yaptığını mt atolyede bi paylaşsana merak ettim yapıştırma gibi durmuyor ama anlamadım
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
527
güzel olmuşta benim merak ettiğim şu üstündeki sonradan eklediğin stıckerlar nerde yaptırdın güzel durmuş benim motorunda öyle deposunda falan kapamak istediğim yazılar var arka kuyruktada var aynısından acaba sökmeden yazıları üstüne bunlardan kaplasam güzel durur mu ?
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Herkese tesekkürler, kafamdakini araba firçasi... dermisim:cherry:
yurt disindan aldim onu hazır olarak :)
güzel olmusta benim merak ettigim su üstündeki sonradan ekledigin stickerlar nerde yaptirdin güzel durmus benim motorunda öyle deposunda falan kapamak istedigim yazilar var arka kuyruktada var aynisindan acaba sökmeden yazilari üstüne bunlardan kaplasam güzel durur mu ?
istedigin yere ister folyo kaplama ister tank pad in kalin malzemesinden kaplama kalibi alinip yaptirabilirsin.tank pad in üstüne istedigin resim yazi vs ekletebilirsin
http://www.facebook.com/#!/tankpad
facebook adresin varsa ekle arkadasla irtibata geç o sana yardimci olur , kendiside eski motosiklet kullanicisidir. :cat:
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Herkese teşekkürler :cat:

Daha yeni başladık aslında biraz işi öğrenelim çok güzel kareler yakalıyıcaz nikon d3100 le
Bende alıcam bi pro.makine ama scooter fiyatında olduklarından biraz sonraya attım :)
hatta 2 scooter bile alırsın .:) benim favorim şimdilik nikon D90
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst