zaten aynı fabrikadan çıkıyorlar.
motosikletler performans açısından kıyaslamak doğru olmaz...
belki konuyu başlatan arkadaşta bunun farkındaydı ancak "sizce görünüş açısından hangisi daha etkilyeyici?" diye sormayı unuttu...
böyle ise tabii ki aprilia diyorum...:cat:
yaa bu cbr ın yeni kasası ne zaman çıkıyor bilen var mı???