Emrello'nun BELALI Rotaları - ÖZEL BÖLÜM!

Katılım
23 Ara 2008
Mesajlar
44
Çok geçmiş olsun, korkunç bir deneyim olmuş. Gerçekten o gün inanılmaz sıcaktı, 1 de motor kıyafetleriyle terlemeni düşünemiyorum bile. Bence muhtar'a ve karakola ramazandan sonra 1'er kutu baklavayla gidilmeli.

KAzasız belasız sürüşler dilerim.
 

mka

Katılım
28 Haz 2006
Mesajlar
22
bence bu gezi ilköğretim hayat bilgisi ders kitabına okuma parçası olarak konmalı , anlatımlar , fotoğraflar , çıkarılacak dersler ve önlemler harika...tebrikler
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Geçmiş olsun.
İleride torunlara anlatıcak güzel bir anı olmuş :)
Bu arada köpek kovucu almanı önermiştim diye hatırlıyorum. Böyle yollarda dizliğimin kenarına tutururum. :) Toprak yolda köpekten kaçmak neredeyse imkansız. (cross olsa belki)
 
Katılım
3 Eyl 2008
Mesajlar
932
Yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar...

Evet gerçekten baklava borcum var, bu olaydan sonra yolum düşmedi ama bir ara ayarlayacağım inşallah.

Geçmiş olsun.
İleride torunlara anlatıcak güzel bir anı olmuş :)
Bu arada köpek kovucu almanı önermiştim diye hatırlıyorum. Böyle yollarda dizliğimin kenarına tutururum. :) Toprak yolda köpekten kaçmak neredeyse imkansız. (cross olsa belki)

Eyüp, köpek kovucu var aslında da nereye tutturacağımı bilemiyordum. Dizlik kenarı fena fikir değil gerçekten. :cat:
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
Tam macera dolu bir gezi olmuş,
torunlara anlatılacak cinsten :cherry:
 
Katılım
3 Eyl 2008
Mesajlar
932
Tam macera dolu bir gezi olmuş,
torunlara anlatılacak cinsten :cherry:

Şimdi geriye bakınca macera gibi geliyor bana da, ama o gün aşırı dozda Yusuf faktörü vardı. Çok kötüydü çok...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:43 ----------

paylaşım için teşekkürler bu arada başlıkta güzel olmuş.. :)

Gezi yazısı olmadığını özellikle belirteyim istedim başlıkta.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:45 ----------

Örnek aldığım değerli bir abim :)

Teşekkür ederim :rendeer:
 
Katılım
26 Eki 2010
Mesajlar
952
öncelikle tekerinize ve emeğinize sağlık hocam..
paylaşım harika ve bilgilendirici teşekkür ederim..

yanlız kafama takılan motor devrildi ve kaldıramadınız mı ?
yani tamam 300 kilo bile olsa ağırlık merkezi tekerleklerde ve onu kaldırmak çokda zor olmasa gerek diye dşünüyorum..
 
Katılım
3 Eyl 2008
Mesajlar
932
öncelikle tekerinize ve emeğinize sağlık hocam..
paylaşım harika ve bilgilendirici teşekkür ederim..

yanlız kafama takılan motor devrildi ve kaldıramadınız mı ?
yani tamam 300 kilo bile olsa ağırlık merkezi tekerleklerde ve onu kaldırmak çokda zor olmasa gerek diye dşünüyorum..

Motorun devrildiği yerdeki zemin çok gevşekti, sürekli kayıyordu, dik bir yokuştu. Ayaklarımı ve tekerlekleri sabitleyemedim. Ayaklarımdan güç almak için sabit bir zemin bulamadım. Çevreden tahtalar, taşlar getirerek ayaklarımı ve motoru sabitlemeye çalıştım, ama beceremedim. Ön fren olmadığından ön tekerlek zaten döner durumdaydı.

10-15 dk kadar uğraştığımı hatırlıyorum. Hatırladığım bütün teknikleri denedim. Hava anormal sıcaktı, kısa süre sonra motorla boğuşmaktan bitkin düştüm. Ama beni çabalamaktan vazgeçiren belimi, bileğimi veya başka bir yerimi sakatlama korkusu oldu. Yer çok gevşek olduğundan motorun tepkilerini tahmin edemiyordum. Başka herhangi bir ortamda olsa uğraşmayı bırakmazdım ama o dağın başında, ön frensiz bir motosikletle boğuşurken bir tarafımı sakatlama düşüncesi beni bazı değerlendirmeler yapmaya yöneltti.

Şimdi acemice görünse de doğru kararı verdiğimi düşünüyorum. Jandarma'ya biraz zahmetimiz oldu ama yine başıma benzer bir şey gelse yine mümkün olan en az riskli kararı alırdım. Bazı durumlarda yenilgiyi kabul etmek gerekiyor.
 
Katılım
26 Eki 2010
Mesajlar
952
Motorun devrildiği yerdeki zemin çok gevşekti, sürekli kayıyordu, dik bir yokuştu. Ayaklarımı ve tekerlekleri sabitleyemedim. Ayaklarımdan güç almak için sabit bir zemin bulamadım. Çevreden tahtalar, taşlar getirerek ayaklarımı ve motoru sabitlemeye çalıştım, ama beceremedim. Ön fren olmadığından ön tekerlek zaten döner durumdaydı.

10-15 dk kadar uğraştığımı hatırlıyorum. Hatırladığım bütün teknikleri denedim. Hava anormal sıcaktı, kısa süre sonra motorla boğuşmaktan bitkin düştüm. Ama beni çabalamaktan vazgeçiren belimi, bileğimi veya başka bir yerimi sakatlama korkusu oldu. Yer çok gevşek olduğundan motorun tepkilerini tahmin edemiyordum. Başka herhangi bir ortamda olsa uğraşmayı bırakmazdım ama o dağın başında, ön frensiz bir motosikletle boğuşurken bir tarafımı sakatlama düşüncesi beni bazı değerlendirmeler yapmaya yöneltti.

Şimdi acemice görünse de doğru kararı verdiğimi düşünüyorum. Jandarma'ya biraz zahmetimiz oldu ama yine başıma benzer bir şey gelse yine mümkün olan en az riskli kararı alırdım. Bazı durumlarda yenilgiyi kabul etmek gerekiyor.

anlıyorum hocam.. işin açıkçası ben bir transalp aşığıyım ve tam olarak ebadıma yetecek bir canavar oralak görüyorum.. ucundan azıcık empati kurayım dedim de kesinlikle haklısınız.. ama ben olsam o motoru napar ne eder ayağa kaldırır giderdim :queen:
 
Katılım
23 Tem 2010
Mesajlar
607
anlıyorum hocam.. işin açıkçası ben bir transalp aşığıyım ve tam olarak ebadıma yetecek bir canavar oralak görüyorum.. ucundan azıcık empati kurayım dedim de kesinlikle haklısınız.. ama ben olsam o motoru napar ne eder ayağa kaldırır giderdim :queen:

Bunu yapmaya çalışırken kendinide sakatlayabilirdin ama..
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
42
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Meşhur baraj hikayesi buydu demek. Geçmiş olsun :)
 
Katılım
4 Ara 2011
Mesajlar
153
yıllar sonra bile anlatabileceğiniz bir macera olmuş,birde bu açıdan bakalım. geçmiş olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst