Emrello ve (artık)Osbourne'un Kaçış Rotaları - 1 - Yalova/Armutlu

Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
çok güzel gezi olmuş emeğinize sağlık..
Engin bizde senden sülüklü göl gezisini hayata geçirmenin bekliyorduk bide baktıkki sen başka gezi düzenlemişsin :)
paylaşım için teşekkürler..

Valla onu da haftaya yaparız artık..Ama buraya başlık açıp organize olmaya çalışınca bin tane muhabbet oluyor, sıkılıyorum onlara da..
Neyse hafta içi bakarız orası için de..
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
232
siz benim scooterla girdigim yollari gorseniz altinizdakilerle uzaya cikarsiniz :) :rendeer:
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
459
Çok güzel detaylı ve bol resimli bir gezi olmuş yine..Tekeriniz hep düz basar umarım...
 
Katılım
3 Eyl 2008
Mesajlar
932
Sağolun arkadaşlar, Engin yeni motoru alınca onu da yollarda ıslatıcaz inşallah! :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:55 ----------

Bir hatırlatma:

Arkadaşlar bu resimlerdeki kadife gibi ormanın yeşilliği ne güzel, değil mi? O zaman o resimlere iyi bakın, çünkü son görüşünüz olabilir!

Yalova'da KÖMÜRLÜ TERMİK SANTRAL yapılması planlanıyor!!!

Yatağan'daki santralin pisliğinin Rodos'a kadar ulaştığını hesaba katarsanız Yalova'nın geleceğini de tahmin etmek zor değil!

Gezip görmek yetmez. Ülkemizi, onun güzelliklerini korumak da bizim vatan borcumuz!

Lütfen Yalova'da yapılacak santralle ilgili bildiklerimizi paylaşalım, bu girişime karşı koymak için neler yapılabilir tartışalım.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Sağolun arkadaşlar, Engin yeni motoru alınca onu da yollarda ıslatıcaz inşallah! :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:55 ----------

Bir hatırlatma:

Arkadaşlar bu resimlerdeki kadife gibi ormanın yeşilliği ne güzel, değil mi? O zaman o resimlere iyi bakın, çünkü son görüşünüz olabilir!

Yalova'da KÖMÜRLÜ TERMİK SANTRAL yapılması planlanıyor!!!

Yatağan'daki santralin pisliğinin Rodos'a kadar ulaştığını hesaba katarsanız Yalova'nın geleceğini de tahmin etmek zor değil!

Gezip görmek yetmez. Ülkemizi, onun güzelliklerini korumak da bizim vatan borcumuz!

Lütfen Yalova'da yapılacak santralle ilgili bildiklerimizi paylaşalım, bu girişime karşı koymak için neler yapılabilir tartışalım.

Çok önemli bir nokta bu..
Bu tür gezilerin anlam kazanması sosyal sorumluluk niteliği taşıyor aslında..
Hepimizin kendisini sorumlu hissetmesinden bahsediyorum..

Bunu düşünmemiz şart gerçekten de Emre..
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Arkadaşlar bu resimlerdeki kadife gibi ormanın yeşilliği ne güzel, değil mi? O zaman o resimlere iyi bakın, çünkü son görüşünüz olabilir!

Yalova'da KÖMÜRLÜ TERMİK SANTRAL yapılması planlanıyor!!!

Yatağan'daki santralin pisliğinin Rodos'a kadar ulaştığını hesaba katarsanız Yalova'nın geleceğini de tahmin etmek zor değil!

Gezip görmek yetmez. Ülkemizi, onun güzelliklerini korumak da bizim vatan borcumuz!

Lütfen Yalova'da yapılacak santralle ilgili bildiklerimizi paylaşalım, bu girişime karşı koymak için neler yapılabilir tartışalım.[/QUOTE]

Bu konuyla ilgili olarak "yaşanabilir bir dünya için destek" adlı bir başlık açmıştım. Kimi "destek" dedi kimi ise "enerjiyi nasıl elde deceğiz peki " dedi.Ben hala lütfen destek diyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:40 ----------

Arkadaslar ayrıca güzergaha alternatif olarak olarak, Termal-sudüşen şelalesi-haydariye köyü-kumla-armutlu güzergahını şiddetle tavsiye ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst