- Katılım
- 21 Mar 2009
- Mesajlar
- 5,554
- Konu Yazar
- #21
çok güzel gezi olmuş emeğinize sağlık..
Engin bizde senden sülüklü göl gezisini hayata geçirmenin bekliyorduk bide baktıkki sen başka gezi düzenlemişsin![]()
paylaşım için teşekkürler..
Valla onu da haftaya yaparız artık..Ama buraya başlık açıp organize olmaya çalışınca bin tane muhabbet oluyor, sıkılıyorum onlara da..
Neyse hafta içi bakarız orası için de..