standart Katılım 30 May 2006 Mesajlar 156 5 Haz 2007 #22 emre tekrar merhaba. bu sene için bir planınız var mı?
alp_tunay Katılım 10 Tem 2006 Mesajlar 20,993 Motosikleti Forza250-cygnusL 5 Haz 2007 #23 Güzel gezmişiniz....Tebrikler...Fotolar harika....:rendeer:
Sinan Er Katılım 26 Mar 2006 Mesajlar 4,133 5 Haz 2007 #24 helal olsun sıze ben o motora güvenip haftasonu gezsilerine bile cıkamıyorum sen nerelere gitmişsin valla bravo paylaşım içinde teşekkürler
helal olsun sıze ben o motora güvenip haftasonu gezsilerine bile cıkamıyorum sen nerelere gitmişsin valla bravo paylaşım içinde teşekkürler
pg13 Katılım 20 Kas 2006 Mesajlar 327 5 Haz 2007 #25 harika harika harikaa.... çok imrendim, 2 kişi gidilir mi ama ya insan bi haber verir şöyle grupça gitmek daha güzel olurdu.. yazın bu tarz yolları yapalım derim bol bol..
harika harika harikaa.... çok imrendim, 2 kişi gidilir mi ama ya insan bi haber verir şöyle grupça gitmek daha güzel olurdu.. yazın bu tarz yolları yapalım derim bol bol..
DEEPBLUE1900 Katılım 6 Haz 2007 Mesajlar 24 6 Haz 2007 #26 merhaba emre fotograflarına tekrar bakmak güzel emre. bi aksilik olmazsa seneye yunanistan-italya işini gündeme alırız saygılar
merhaba emre fotograflarına tekrar bakmak güzel emre. bi aksilik olmazsa seneye yunanistan-italya işini gündeme alırız saygılar