Emre Işıdan

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Güzel gezmişiniz....Tebrikler...Fotolar harika....:rendeer:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
helal olsun sıze ben o motora güvenip haftasonu gezsilerine bile cıkamıyorum sen nerelere gitmişsin valla bravo paylaşım içinde teşekkürler
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
327
harika harika harikaa....
çok imrendim, 2 kişi gidilir mi ama ya insan bi haber verir şöyle grupça gitmek daha güzel olurdu..

yazın bu tarz yolları yapalım derim bol bol..
 
Katılım
6 Haz 2007
Mesajlar
24
merhaba emre

fotograflarına tekrar bakmak güzel emre.

bi aksilik olmazsa seneye yunanistan-italya işini gündeme alırız:)

saygılar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst