Emniyet şeridi ihlalini twitter ile ihbar edebilirsiniz

Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Doğru dürüst bir iş yapılsa şaşarım.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
31
ya güvenlik şeridini bırak 3 şeritli ana caddede yolun ortasında duran adam ceza yemezken bunlara mı ceza kescekler
daha bugun bağdat caddesinde oldu adam 60 la giderken zank diye durdu yolun ortasında gps ayarlıcam diye scooterla adamın arka camına sticker oluyodum resmen yanımızda da dünya kadar trafik polisi vardı suadiye ışıklarda...

bide bunun cep boş olmasına rağmen yolun ortasında duran otobüsleri, dolmuşları var...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst