emniyet şeridi cazası-bayrampaşa hal yolu, otogar çıkışı

Katılım
15 Ara 2011
Mesajlar
41
Gençler; yakalayabildikleri motorlara emniyet şeridinden gidiyorsun diye ceza kestiler:( o şerit sadece ambulans ve itfaiye içinmiş.
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
evet öyle zaten motorların normalinde geçmesi yasak ama çoğu zaman göz yumuyorlar kolaylıkla şeridi boşaltabildikleri için sonuçta ekstradan geçiş üstünlüğü olan bir araç değil motosiklet
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
Bilinçsiz motor sürenlerin ceremesini biz çekiyoruz zaten. Emniyet şeridini motorlara serbest sanan insanlar motora biniyor, emniyet şeridine giriyor, polisi görünce üzerine üzerin basa basa gidiyor. Adam kıllanıp çek kenara deyip eline veriyor cezayı. Sonra bizede yasakmış.
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bugün cevizlibağda emniyet şeridinden giden scotera motosikletli trafik polisi ceza yazdı.saat 17:00 sıralarında . bende ordan gidiyorum sıkışık yoğun trafikte ama polisi görünce hemen çıkıyorum çizgide gidiyorum.
bazı mallar polisi göre göre hala emniyet şeridinden gidiyorlar. böyle oluncada basıyorlar cezayı. hepimize.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Ben mümkün olduğunca çizgide gidiyorum her an kendimi şeridin içine atabilecek şekilde.

Polisi görüpde emniyet şeridinde devam edenler ödüllerini polisden alıyorlar.
 
Katılım
14 Ağu 2013
Mesajlar
1,043
istanbulda ilk motosiklet kullanmaya başladığımda emniyet şeridinin motosikletlere serbest olduğunu düşünmüştüm sonra olmadığını öğrendim. O gidenlerde muhtemelen serbest olduğunu düşünüyorlar.
 
Katılım
15 Ara 2011
Mesajlar
41
3 yıldır işe gidip gelirken köprü yolundaki emniyet şeritlerini(gidecek başka yeriniz yok. çok sık çevirme olur ama hiçbiri yoldan gitmen gerek demez), 6 aydır da videodaki yolu kullanıyorum birçok motorcuyla beraber. önünden geçtiğimiz polisin haddi hesabı yok; o anki duruma göre kesiyorlar cezaları emniyet şeridi, arka çanta vs...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst