- Katılım
- 15 Ara 2011
- Mesajlar
- 41
- Konu Yazar
- #1
Gençler; yakalayabildikleri motorlara emniyet şeridinden gidiyorsun diye ceza kestiler
o şerit sadece ambulans ve itfaiye içinmiş.
Elemanda benim motordan var MX Grumble, ne kadar kıvrak vay yavrum :cherry:Hatta isim bile koymuşlar... Emniyet şeridi diye...
Hatta bir link var.... Bayağı faydalı...
https://www.facebook.com/MotosikletTelevizyonu/videos/10152614917426403/?comment_tracking={%22tn%22%3A%22O%22}