- Katılım
- 29 Tem 2015
- Mesajlar
- 18,547
- Motosikleti
- Sym Wolf Sb250Ni
Elin almani bunlar salak, levha filan bulundurmaz, koymaz diye yillaaarrr once urettigi araclarin bagaj kapaklarinin altina koydu bu levhalari, belki yasal zorunluluktandi bilemiyorum. En azindan levhayi cikarip koymasan dahi bagaji actiginda levha parliyor. Baska ureticiler daha sonra koydu bu ozelligi. Yine de bagaj icindeki levha ile, aracin gerisine konan levha arasinda islev anlaminda cok buyuk fark var.
Bu arada, ben saydiriyorum filan da, benim babam da yapiyor bu muayeneden muayeneye evrak/arac gerec tamamlama isini. Egitim, cahillik filan degil olay. Tamamen tembellik, aman canim sendecilik.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:12 ----------
Gecen yil da forumdan bir arkadas Xmax ile emniyet seridinde araca carpmisti diye hatirliyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:13 ----------
Bu arada avatar fotografi da degismis, kim yazmis diye baktim da![]()
Avatarımdan sıkıldım bir değişiklik yapayım dedim