Ellerin Kırılsın!!!

Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Arkadaslar ben haberi görünce yeniasir gazetesini arayip bilgi aldim.
Daha sonra Izmir'de bir kaç arkadasimla telefon görüsmesi yaptim.
Hemen harekete geçtiler.
Fakat asil kiyagi Konak belediye baskani yapti.
Aracin alimini o üstlendi.
Konya'da bir firmaya siparis verildi.
Bunun disinda belediye, yeni motosikleti muhafaza edebilmeleri için, sokakta bir düzenleme yapacak.
Bunun disinda yardim sever arkadaslar tarafindan maddi ihtiyaçlari da giderildi.
Artik bundan sonra size düsen, Konak meydanina yolunuz düserse, kuslara yem atmaktir.
Baska bir sorun olursa ben surekli haber aliyorum, size de burdan bildiririm.
Çok güzel bir haber. Helal olsun coq üstad.
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Süper yapmışsın İlkay üstadım.:rendeer:
İşte böyle olmalı her şey.İnşallah sana çok çok daha fazlasını versin Allah.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst